רכב
איטליה בישראל: הושק בישראל רכב בעיצוב איטלקי אייקוני
הג'וניור החדשה מביאה עימה רוח ספורטיבית חדשה ומעודכנת, המספקת לנהג הרבה מעבר לביצועים - הג'וניור היא מכונית ייחודית, המשלבת עיצוב חדש ומרענן לצד הטכנולוגיה המתקדמת ביותר מבחינת נוחות, קישוריות והתנהגות הכביש. הכל על האיטלקית החדשה שנחתה בישראל ומעוררת עניין
סמלת, יבואנית רכבי הפרימיום והשטח המובילה בישראל, משיקה את אלפא רומיאו ג'וניור החדשה – ספורטיבית בנשמה, קומפקטית בממדים, ואיטלקייה בסגנון ובחוויית הנהיגה שלה החל ממחיר 169,900 ₪.
הג'וניור החדשה מביאה עימה רוח ספורטיבית חדשה ומעודכנת, המספקת לנהג הרבה מעבר לביצועים - הג'וניור היא מכונית ייחודית, המשלבת עיצוב חדש ומרענן לצד הטכנולוגיה המתקדמת ביותר מבחינת נוחות, קישוריות והתנהגות הכביש.
לאלפא רומיאו ג'וניור 3 רמות גימור, כאשר שתי רמות הגימור הראשונות יכולות להגיע ב-2 תצורות הנעה – היברידית מתונה וחשמלית מלאה ורמת הגימור הגבוהה ביותר ולוצ'ה, רק בגרסת הנעה חשמלית.
אלפא רומיאו ג'וניור היברידית מתונה – גרסת הג'וניור ההיברידית המתונה מציעה חוויית נהיגה מתקדמת ומרשימה עם הנעה קדמית, אליה בקרוב תתווסף אפשרות לגרסת הנעה Q4 לכל ארבעת הגלגלים – לראשונה בקטגוריית הפרימיום הקומפקטית. גרסה זו כוללת מנוע טורבו-בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, המשתמש בטכנולוגיית VGT (טורבו בגאומטריה משתנה) להפקת 136 כוחות סוס. מערך ההנעה ההיברידי המתון משלב סוללת ליתיום-יון במתח 48 וולט עם מנוע חשמלי מובנה בתיבת ההילוכים כפולת המצמדים, המפיק 28 כוחות סוס. התיבה כוללת שישה יחסי העברה, המאפשרים ניצול אנרגטי אופטימלי ומספקים נסיעה חלקה במיוחד, עם אפשרות לנוע במצב חשמלי בלבד במצבי חניה ותמרונים עירוניים במהירויות נמוכות.
אלפא רומיאו ג'וניור חשמלית מלאה – בגרסה החשמלית של הג'וניור, אלפא רומיאו בחרה ביחידת הנעה מתקדמת, המשלבת מנוע חשמלי וסוללה מהדור האחרון. בזכות ההספק והמומנט הגבוהים, והכיול הספציפי של מערכת ההנעה החשמלית, הקומפקטית הספורטיבית החדשה של אלפא רומיאו מציעה הנאה מנהיגה חסרת פשרות לצד התנהגות כביש מובילה בקטגוריה. הג'וניור החשמלית בגרסאות הנמוכות זמינה בגרסת הספק של 154 והיא מבטיחה ביצועים מצוינים לצד חווית נהיגה ספורטיבית וממכרת, כמו כל אלפא רומיאו. סוללה בקיבולת 54 קוט"ש מציעה טכנולוגיה מתקדמת, המספקת טווח נסיעה של עד 410 ק"מ לפי תקן WLTP, או עד 580 ק"מ בנסיעה עירונית. טעינת הג'וניור החדשה היא פשוטה למדי, תוכלו להטעין את הסוללה מ-10% ל-80% תוך פחות מ-30 דקות.
עיצוב חיצוני
דגמי אלפא רומיאו מבוססים על האיזון המושלם בין יופי שימושי למורשת ייחודית ארוכת שנים, מה שהופך אותם להתגלמות העיצוב האיטלקי בתחום הרכב.
הג'וניור החדשה מציגה ממדים קומפקטיים – אורך של 4.17 מטרים, רוחב של 1.78 מטרים וגובה של 1.5 מטרים – המביאים לידי ביטוי את העיצוב האיטלקי המודרני והייחודי, עליו חתום (במקום נסתר ברכב) "מרכז העיצוב" של אלפא רומיאו. המעצבים של אלפא רומיאו עיצבו את המרכב הזה תוך ניתוק מוחלט מהרציונליות הקרירה המאפיינת את הקטגוריה, על מנת להפיח חיים באמצעות עיצוב ייחודי ומרגש שמושך את תשומת הלב מהמבט ראשון, ובכך למעשה לספק תכונה שמייצרת חיבור רגשי עמוק במיוחד בין הנהג למכונית.
אלפא רומיאו ג'וניור מתגאה בזהות חזקה, המורכבת ממספר תכונות הכוללות את מגן המשולש האגדי שבחזית, שמהווה ככל הנראה את חתימת העיצוב המפורסמת והמזוהה ביותר בעולם הרכב. יחידות התאורה האדפטיביות "3+3", מסוג LED מטריקס, שהותקנו בחזית, תורמות גם הן למראה העוצמתי שלה. בנוסף, הסגנון הייחודי של אלפא רומיאו מקבל ביטוי באיכות המשטחים, היוצרים השתקפויות עשירות והרמוניות באמצעות קווי העיצוב הייחודיים.
למרות גודלה הקומפקטי של הג'וניור, היא בולטת בסגמנט ומציגה את תא המטען מהגדולים ביותר בקטגוריית ה-SUV, והוא מסוגל לאכלס ציוד בנפח של עד 400 ליטר. תא המטען כולל דלת חשמלית הנפתחת ללא צורך במגע יד.
עיצוב פנים
את אותה השראה ספורטיבית טהורה ניתן למצוא גם בתא הנוסעים, כאשר המאפיינים הבולטים הם ההקפדה האיטלקית על כל פרט, השימוש בחומרים המשובחים ביותר ומיקום הפקדים השונים בהישג ידיו של הנהג, כפי שניתן לראות בגלגל ההגה הקומפקטי. יותר מכל, לוח המחוונים והעיצוב ה'טלסקופי' ההיסטורי שלו יוצרים את החיבור החזותי הישיר בין הנהג למכונית, וגורמים לו לרצות לאחוז בגלגל ההגה, להתניע את המנוע ולהפיק את המירב מחוויית הנהיגה הייחודית.
מאחורי ההגה הותקן מסך TFT דיגיטלי מלא בגודל "10.25, המספק גישה מהירה לנתוני המכונית ולהגדרות מצבי הנהיגה השונים. במרכז הדשבורד הותקן מסך מגע בגודל "10.25 הפונה לנהג, באמצעותו ניתן לשלוט על מערכת המולטימדיה בעלת ממשק נוח, שמציעה שלל אפליקציות ואפשרויות להתאמה אישית. באפשרותו של כל משתמש ליצור דף בית משלו, שיציג את האפליקציות והתכונות המועדפות עליו.
על מנת להפוך את תא הנוסעים לנאה עוד יותר, פתחי מיזוג האוויר עוצבו בצורת תלתן בעל ארבעה עלים (Quadrifoglio), הסמל המוכר של הדגמים הספורטיביים מבית אלפא רומיאו. לבסוף, על מנת למשוך את תשומת הלב ולקבל את פני הנהג כמו שצריך, הותקנו (כאופציה בתשלום) בתא הנוסעים מושבים ספורטיביים ועמידים של חברת Sabelt, הכוללים תמיכה צידית גבוהה, נוחות מצוינת ומשקל נמוך.
יצוין כי רק בשבוע שעבר פורסם צו לפיו מוצע כי מס הקנייה על רכבים חשמליים לשנת 2025 יעמוד על 45% עם תקרת הטבה של 35,000 שקל בסך הכל.
הטבת מס קניה על רכב חשמלי אמורה להתבטל בשנת 2025, כך שיחול על רכבים חשמליים מס קניה של 83% עם הפחתה שקלית במסגרת הטבת "מיסוי ירוק". צו זה מיועד למנוע את ביטול ההטבה, ולהמשיך את מתווה המס המופחת לרכבים חשמליים.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה