רכב

הרכב שכובש את הכבישים נחשף: זה המותג שזינק ב-14% בישראל

באירופה צמחו מכירות המותג אלפא רומיאו ב-46%, אזור המזרח התיכון ואפריקה נותר האזור עם הצמיחה הגבוהה ביותר, שעומדת על 74%. לישראל חלק משמעותי בצמיחה זו עם עלייה של 14% במכירות. אזור הודו אסיה פסיפיק תרם גם הוא עם עלייה של 7% במכירות
מערכת ice |  1
אלפא רומיאו החדשה (צילום אלפא רומיאו)

מבין 15 מותגי הפרימיום מובילים, אלפא רומיאו רשמה את הצמיחה הגלובלית החזקה מכולם ב-2023. אלפא רומיאו מסיימת את 2023 עם צמיחה איתנה בתוצאות המכירות העולמיות - 30% יותר מהשנה הקודמת.

באירופה צמחו מכירות המותג ב-46%, אזור המזרח התיכון ואפריקה נותר האזור עם הצמיחה הגבוהה ביותר, שעומדת על 74%. לישראל חלק משמעותי בצמיחה זו עם עלייה של 14% במכירות. אזור הודו אסיה פסיפיק תרם גם הוא עם עלייה של 7% במכירות.


 



בארה"ב ובסין, המותג מבסס יסודות מוצקים לצמיחה. בארה"ב, גולת הכותרת העיקרית הן התוצאות מבחינת איכות: בשנת 2023 אלפא רומיאו לקחה את ההובלה מבין מותגי הפרימיום והגיעה למקום השלישי בתעשייה, על פי מחקר האיכות הראשוני של JD Power 2023 U.S.A. (IQS).

ז'אן-פיליפ אימפארטו, מנכ"ל אלפא רומיאו, מסר: "נתוני הצמיחה עולים בקנה אחד עם היעדים שהצבנו לעצמנו לשנת 2023. להיות מותג הפרימיום הצומח ביותר מבין המתחרים הגלובליים הטובים ביותר - יכול רק לגרום לנו להיות גאים. עבורנו, זו תוצאה של אסטרטגיה ברורה ויציבה. זה מאשש את העובדה שאנו מיישמים במהירות את התוכנית ארוכת הטווח עליה הכרזנו בשנת 2021 - מוצר חדש אחד בכל שנה, עם התמקדות באיכות. משמעת ומהירות ביישום האסטרטגיה שלנו הם המפתח לתגובה ריאקטיבית לשוק המשתנה במהירות".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסומת ממומנת
    שקרנים 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא רואים בכביש
    סגור