רכב

החידושים המרעננים בדגם החדש של פיג'ו 3008 שהגיע לישראל

מה קרה לתא הנוסעים בפיג'ו 3008 החדש? הגריל ויחידות התאורה התחדשו לגמרי, ומה השינוי המובחן ביותר בדור השלישי של ה-3008?
מערכת ice | 
פיגו 208 (צילום פיגו)
ה-SUV המוביל והמבוקש ביותר של פיג'ו בארץ ובעולם, 3008 החדש, הושק בישראל ומשווק ע"י קבוצת לובינסקי שמגיע כעת בדורו השלישי שלא רק התחדש בכל היבט, אלא מבטיח להצעיד את המותג קדימה ולהעניק חוויה חדשה לגמרי.
האבולוציה שעבר דגם זה בדורו השלישי, מאפשרת לכל אחד לזהות מיד שלא רק שמדובר בפיג'ו, אלא באח החדש למשפחת ה-3008. התכנון המחודש של המעטפת, לרבות הארכת הקו האחורי באלכסון חדש, מאפשרת ל-SUV הזה להשיג אווירודינמיות מצוינת (0.28 CD) אשר מועילה מאוד לצריכת האנרגיה והדלק של דגם זה.
תופרי האריה המזוהים כל כך עם דגמי פיג'ו מגיעים גם אל ה-3008 החדש, אך הגריל ויחידות התאורה התחדשו לגמרי – הן דקות, חדות, עוטפות אל כל חזית הרכב ומעניקות אישיות מודרנית וייחודית. כל גרסאות ה-3008 מצוידות ביחידות תאורת LED, כאשר רמת אבזור GT מצוידת בפנסי ה-LED Pixel אקטיביות אשר מתאימות את אלומת האור לתנאי הנסיעה, לשמירת שטח הארה אופטימלי בכל דרך ללא סנוור כלי הרכב הנמצאים מלפנים.
השינוי המובחן ביותר בדור השלישי של ה-3008, הוא כמובן עיצוב ה'פאסטבק' בחלקו האחורי של הרכב. פיג'ו בחרו לפסל מחדש את חלקו האחורי של דגם זה כדי להעניק לו נראות קלה, מודרנית ודינמית יותר לצד אווירודינמיות משופרת, וזו מועצמת על ידי הספוילר הצף בחלקה העליון של השמשה האחורית. 

תא הנוסעים של ה-3008 החדש הוא ללא ספק מוקד המשיכה העיקרי של דגם זה. החל מהפיסול הכללי שיוצר הפרדה ברורה בין היושבים מלפנים כשבניהם מחיצה רחבה ועליה משענות יד, מתגי התפעול ושלל תאי אחסון, המשך במושבים שלא רק נראים מצוין, אלא גם נוחים ביותר לישיבה (מושבים ארגונומיים AGR) וכלה באופן שבו מעוצב הדשבורד עם מסך פנורמי שגודלו 21 אינץ' ותאורת האווירה הפנימית המקורית אשר מקיפה את תא הנוסעים כולו ומעשירה את האווירה, בשמונה גוונים לבחירה.
תא הנוסעים מקרין איכות ויוקרה הודות לשימוש בחומרים איכותיים מאוד וההקפדה בגימור והירידה לפרטים משדרגת מאוד את תחושת החוסן שבו. את תשומת הלב תופס מיד לוח המחוונים הפנורמי, אשר צף על חלק משמעותי מרוחבו של הדשבורד כולו. במסך זה מוקרנים לא רק נתוני הנהיגה החשובים לתפעול הרכב, אלא גם ממשקי המולטימדיה (i-Connect Advanced) ושאר מערכות הרכב. כדי להעצים את השימושיות, מתחת למסך זה ישנו מסך תפעול נוסף (Virtual i-Toggels) ובו ניתן להגדיר 6 קיצורי דרך לטובת תפעול מהיר וקל של כל אחת ממערכות הרכב בהתאם להעדפות הנהג. חשוב להדגיש כי כל מערכות הרכב מופעלות בעברית מלאה.
מיקומו של המסך הפנורמי, המושב, ההגה והדוושות, מאפשרים לנהגת להגיע לתנוחת נהיגה מושלמת, גבוהה ונוחה, גם הודות לתפעול החשמלי של מושב הנהגת, עם זיכרונות (בהתאם לרמת האבזור). בסיס גלגלים של 274 ס"מ ותכנון חכם, מאפשרים מרחב מחיה גדול לכל יושבי הרכב, גם במושב האחורי, שם מוצעים גם פתחי מיזוג ושקעי טעינה (USB ו-USB-C). מתחתיו ישנו תא מטען גדול ושימושי בנפח 520 ליטר עם פתיחה חשמלית באמצעות הרגל או מתג (ברמת אבזור GT). שם ניתן למצוא גם נקודות עיגון, רצפה כפולה, שקע טעינה 12V, תאורה ועוד.
המחירים נעים בין 186,990 ל-258,990 ₪ כפוף לסוג הרכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה