רכב

גאווה ישראלית: פיג'ו בחרה בטכנולוגיית כחול-לבן לרכב החדש שלה

פנים הרכב של קונספט ה-Inception מותאם לארכיטקטורת העיצוב החדשה של פיג'ו עבור כלי רכב חשמליים. הוא כולל "קוקפיט" מינימליסטי שמטרתו להמציא מחדש את חוויית הנהג. בנוסף, חלק בלתי נפרד מהעצמת החוויה הם המושבים המרופדים בקטיפה שעשויה 100% פוליאסטר ממוחזר. הקטיפה גולשת מהמושבים גם לרצפה ועליה דפוסי תלת מימד מדהימים שנוצרו עם טכנולוגיית ההדפסה התלת מימדית של סטרטסיס
מערכת ice |  1
טכנולוגיה של סטרטסיס בפיגו
סטרטסיס, מובילה בפתרונות הדפסה תלת-ממדית פולימריים, הודיעה היום (חמישי) כי פיג'ו, יצרנית הרכב העולמית, שילבה את טכנולוגיית ה-Dfashion3™ החדשנית של סטרטסיס בתוך עיצוב הפנים של רכב הקונספט החדש שלה Inception, והשיגה רמת רזולוציה ועיצוב מתקדם שלא היו אפשריים בשיטות העיצוב המסורתיות.
סטרטסיס היא חברה ישראלית הנסחרת בנאסד"ק, ממובילות שוק הדפסות התלת מימד העולמי, הפועלת בנוסף לתחום הרכב בתחומים מגוונים כמו חלל ותעופה, מוצרי צריכה, שירותים מתקדמים בתחום הרפואי, אופנה וחינוך.
רכב הקונספט Inception מבשר על עידן חדש למותג פיג'ו ומגלם את החזון שלו לכלי רכב חשמליים עתידיים. הקונספט הוא המניפסט העיצובי הראשון של החברה, אשר מייצג שינוי משמעותי עבור המותג. הרכב משלב עיצוב פנים אשר מבחינת החברה מביא מהפכה של ממש, הכוללת חומרים מתקדמים המיוצרים אך ורק באמצעות מדפסות J850™ 3D TechStyle™ של סטרטסיס.
פנים הרכב של קונספט ה-Inception מותאם לארכיטקטורת העיצוב החדשה של פיג'ו עבור כלי רכב חשמליים. הוא כולל "קוקפיט" מינימליסטי שמטרתו להמציא מחדש את חוויית הנהג. בנוסף, חלק בלתי נפרד מהעצמת החוויה הם המושבים המרופדים בקטיפה שעשויה 100% פוליאסטר ממוחזר. הקטיפה גולשת מהמושבים גם לרצפה ועליה דפוסי תלת מימד מדהימים שנוצרו עם טכנולוגיית ההדפסה התלת מימדית של סטרטסיס.
"בפיג'ו, אנחנו תמיד אוהבים לשלב פונקציונליות עם אסתטיקה", אמרה מוד רונדוט, מעצבת תעשייתית CMF, בצוות העיצוב המתקדם בפיג'ו, האחראי על החזון העתידי של המותג. "המטרה שלנו במושבים החדשים של רכב הקונספט Inception הייתה למצוא שימוש חדש ומודרני לקטיפה המשמשת למושבים, תוך שדרוג העיצוב על ידי הארכתו של החומר ועיצובו בצורה המתאימה כך שישמש גם כשטיח רצפה בעל השפעה ויזואלית", היא הסבירה.
לפי רונדוט, בעוד שבדרך כלל יש צורך לטפל בחלל הרצפה עם שכבת מגן, תפיסת ה-Inception עושה שימוש בהדפסת תלת-ממד ישירה על גבי הטקסטיל, והתוצאה היא התלכדות ייחודית של פונקציונליות, מרקם ואסתטיקה. רונדוט מאמינה שאת התוצאה הזו לא היה ניתן להשיג עם טכנולוגיות אחרות. "למרות שיש לנו גישה לעיצובים שטוחים יחסית שניתן להשיג בשיטות עיצוב ועיטור עדכניות, לא ניתן להשיג בעזרת השיטות האלה עובי וגובה. זו הסיבה שפנינו לסטרטסיס. הודות לטכנולוגיית Dfashion3 הבלעדית של החברה, יכולנו להדפיס בתלת-ממד ישירות על החומר הגמיש", היא הוסיפה. "לעתים קרובות, יש פער בין מה שאנחנו מדמיינים למה שאנחנו יכולים להשיג בפועל, כך שהתהליך הזה היה די קסום לראות את הרעיון שלנו מתגשם בדיוק לפי החזון והציפיות שלנו ובאיכות ביצוע יוצאת דופן".
סוגיה בסיסית בתפיסת ה-Inception נועדה למצות את הקשר בין חומרים לאור, מה שחייב את צוות העיצוב המתקדם של פיג'ו להשתמש בחומרים שיתאימו למראה הספציפי של הרכב ויגלמו את החזון של המותג עבור כלי רכב חשמליים עתידיים. כדי להעצים את המעבר לארכיטקטורת פנים חדשה, צוות המעצבים של פיג'ו עבדו עם אפקטים על חומרים בודדים, ומכאן הבחירה בקטיפה בצבעים מתכתיים יותר, שעוצבו כך שוויזואלית ישחקו עם האור וייצרו אווירה עתידנית יותר, עם השימוש במדפסת 3DTechStyle J850 כדי ליצור את ה"מיקרו-ארכיטקטורות" המרהיבות החצי שקופות.
"הדפסת תלת מימד נתנה לנו את היכולת לעדכן, לשנות ולהדפיס מחדש את הקבצים בקלות רבה וחשובה גם העמידות והיעילות שלה. בנוסף, כטכנולוגיה היא לא דורשת תבניות, וזה באמת מהפכני מבחינת התעשייה", אומרת רונדוט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    See ds?sszzרעעעכגבבסססססזזזזזז׳ססס₪###### (ל"ת)
    Hgggt the same Dayry 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור