רכילות עסקית

3D Systems חוזרת על מחויבותה לקידום המיזוג עם סטרטסיס

חברת 3D Systems חוזרת על מחויבותה לקידום המיזוג עם סטרטסיס ומאשרת כי קיימה התקשרות קודמת עם סטרטסיס, במשך מספר שנים וכי מספר הצעות נשלחו לסטרטסיס מאז ינואר 2021

מערכת ice | 
דר יואב זייף (צילום סטרטסיס)
3D Systems הגישה אמש את תגובתה להחלטתה של סטרטסיס לפיה הצעת המיזוג שהוגשה על ידי 3D Systems בתאריך ה-30 במאי 2023 אינה מהווה "הצעה טובה יותר" ביחס לתנאי הסכם המיזוג הקיים שלה עם Desktop Metal. החברה מגיבה כעת במטרה לעדכן את בעלי המניות שלה ולתקן את הטענות שהוצגו על ידי סטרטסיס אמש.
נשיא ומנכ"ל החברה ד"ר ג'פרי גרייבס מסר: "אנו מאוכזבים מכך שהדירקטוריון של סטרטסיס נקט בצעד זה, בייחוד לאור הערך האדיר של ההצעה שהגשנו, הספק הנרחב בשוק בנוגע ליתרונות המיזוג בין סטרטסיס ו-Desktop Metal, והתגובה החיובית הגורפת להצעה שלנו. אנו מאמינים באמונה שלמה כי עסקה בין 3D Systems ובין סטרטסיס בתנאים שהוצעו מהווה הצעה טובה יותר.
אנו  ממשיכים להאמין שמיזוג בין 3D Systems וסטרטסיס מציע לבעלי המניות את השילוב הטוב ביותר של ערך מיידי, פוטנציאל לצמיחה ארוכת טווח וודאות לסגירה. אנו מאמינים שהחפיפה בין הטכנולוגיות של 3D Systems וסטרטסיס אופיינה לא נכון על ידי סטרטסיס, כמו גם הפוטנציאל של טכנולוגיית Metal Binder Jet הניסיונית.
מנקודת המבט שלנו, בעלי מניות רוצים תוכניות אמינות הניתנות למימוש ליצירת ערך, וכבר כעת מביעים ספק בנוגע לתחזיות ההנהלה האופטימיות ביותר שהיוו את בסיס המצגת שהציגה אמש סטרטסיס למשקיעים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה