רכב

רוכב אופנוע נהרג בתאונה מחרידה בכביש 4: "נלחמנו על חייו"

מותו של רוכב אופנוע בן 25 נקבע לפני זמן קצר, לאחר שנפצע בתאונת דרכים קטלנית בכביש 4. "התחלנו בביצוע פעולות החייאה ונלחמנו על חייו", סיפרו בכאב החובשים שהוזעקו למקום
מערכת ice | 
תאונת דרכים אופנוע (צילום תיעוד מבצעי מד"א)
במהלך תאונת דרכים קטלנית וטראגית שהתרחשה לפני זמן קצר (שלישי) בכביש 4 סמוך למחלף גנות, רוכב אופנוע בן 25 נפצע באורח אנוש, כאשר למקום הוזעקו כוחות משטרה והצלה רבים והוא שרוע ללא הכרה.
עם הגעת הכוחות, אשר הבינו את חומרת פציעתו, החלו ניסיונות החייאה מאומצים ורבים בניסיון ולהציל את הרוכב, אך ללא הצלחה. למרבה הצער, הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו במקום, לנוכח הפציעות הקשות.
חובש מיחידת האופנועים של מד"א אבי ריימונד, וחובש מד"א אלישיב קליין שהגיעו לזירה הקשה סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש שהוא מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית. התחלנו בביצוע פעולות החייאה ונלחמנו על חייו אך למרבה הצער הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו."
ממשטרת ישראל אשר פתחה בחקירת תאונת הדרכים הקטלנית נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח על תאונה בין רכב פרטי לאופנוע, באזור מחלף גנות על כביש 4, מותו של רוכב האופנוע  נקבע במקום על ידי גורמי הרפואה".
"שוטרי מתנ"א ובוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז ת"א הגיעו למקום והחלו באיסוף ראיות  וחקירת נסיבות התאונה". הוסיפו במשטרת ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה