רכב

טסלה, BYD וזיקר: זה הרכב החשמלי שכבש את השוק החזק בעולם

הקרב על שוק הרכבים החשמליים בסין עולה מדרגה, כאשר טסלה רשמה עלייה של 17% במכירות בחודש שעבר. זיקר ו-XPeng ממשיכות לעלות אך נותרו הרחק מאחור, Nio דיווחה על ירידה בחודש שעבר ומי שכובשת את השוק היא BYD, שמכרה רק באוגוסט 373,083 דגמים בסין
מערכת ice | 
BYD, טסלה (צילום shutterstock)
אחד השווקים המדוברים ביותר בעולם כיום בעולם הרכבים החשמליים הוא השוק הסיני. אחרי שיצרניות סיניות רבות נכנסו לשוק, ריסקו מכירים ואיימו על החברה הגדולה ביותר בשוק, טסלה, נראה שאילון מאסק מתאושש לאחרונה עם מכירות של רכבים חשמליים חדשים בסין, מה שמפצה על התקופה הקשה של החברה בארצות הברית ובאירופה.
אתמול (שלישי) נודע כי המכירות של טסלה בשוק הסיני רשמו עלייה מטאורית של 17% לעומת החודש שעבר, ועלייה של 3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. למעשה, טסלה מכרה בחודש שעבר 86,697 רכבים חשמליים חדשים בסין, עלייה משמעותית מאוד מהחודש שעבר כאמור.
מדובר בהתאוששות גדולה של טסלה, שכן החברה של אילון מאסק מכרה בכל שמונת החודשים הראשונים של שנת 2024 - 587,437 מכוניות חדשות בסין, ירידה של 6% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2023.
אבל מה עשו המתחרות? ובכן, הרכב החשמלי שרשם את הזינוק הגבוהה ביותר הוא ה-BYD, שמכר באוגוסט 373,083 דגמים בסין, ירידה קלה מהחודש שעבר. Nio דיווחה כי מסירות אוגוסט ירדו לעומת השיא של יולי. גם זיקר ו-XPeng ממשיכות לעלות ומכרו כל אחת יותר מ-20,000 דגמים בחודש שעבר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה