רכב

אילון מאסק עושה מהפכת ענק בטסלה: זה הרכב הבא שלו

נכון להיום, טסלה ממשיכה לשלוט בשוק הרכבים החשמליים, אך לנוכח התחרות עם היצרניות החברה צריכה להמשיך ולספק לשוק חידושים מעניינים בתחום. כעת דיווח חושף שהיא תתחיל בחודש הבא לייצר גרסה של מודל Y  בעלת 7 מושבים | כל הפרטים
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום Zigres /Shutterstock, פייסבוק/ אילון מאסק)
ענקית הרכבים האמריקאית טסלה, עשתה מהפכה בשוק הרכב בזכות הדגמים שייצרה שכבשו את הצרכנים. מאז, המתחרות הסיניות גדלו והחלו לאיים על מעמדה של טסלה. כיוצא מכך, על מנת להישאר רלוונטית בשוק הרכב החשמלי, היא חייבת להמשיך ולחדש.
דיווחים חדשים חושפים שהחברה מתכננת להתחיל במהלך חודש אוקטובר, לייצור במפעל שלה בשנחאי שבסין גרסה של מודל Y עם שבעה מושבים. הרכב החדש, יהיה זמין תחילה בשוק הסיני ובמהלך 2025, הוא גם יגיע לאירופה.
הדגם של המודל Y, ישקול 45 ק"ג יותר מהגרסה הסטנדרטית של 5 המושבים והוא מהווה עוד צעד שהחברה עושה על מנת להתאים את עצמה ואת מוצריה לדרישות של השוק האירופי.
 
המפעל של טסלה בשנחאי, מייצר נכון להיום שני דגמים: מודל 3 והמודל Y SUV ושניהם מגיעים עם חמישיה מושבים בלבד. הדגם החדש של המודל Y, זכה בחברה לשם הקוד Juniper, והוא אמור להיות מושק בתחילת 2025.
מנכ"ל טסלה אילון מאסק, חזר והדגיש ביוני כי רענון דגם Y לא יגיע השנה. לאחר שטסלה סירבה להגיב לפרסומים היא הכחישה את הדיווח על כך שתשיק גרסה של המודל Y עם שבעה מושבים בסין, אך לא הגיבה על דבר ייצוא הדגמים לסין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה