רכב

מהפכה לנהגים בעיר הזו: בעלי הרכבים החשמליים מרוויחים בגדול

בימים אלו, כחלק מתוכנית ההתייעלות האנרגטית העירונית, משלימה עיריית רעננה עבודות התשתית להקמתן של 23 עמדות טעינה חשמליות חדשות בעיר, שיכללו לראשונה גם עמדת טעינה לנכים. 
מערכת ice |  2
רכב חשמלי (צילום shutterstock)
גרים בעיר הזו ויש לכם רכב חשמלי? כנראה שאתם לא ממש צריכים לדאוג לנושא עמדת הטענה. עיריית רעננה הודיעה כי היא מרחיבה את פריסת עמדות הטעינה לרכבים חשמליים בעיר, וממשיכה להיות מובילה ארצית בתחום.
בימים אלו, כחלק מתוכנית ההתייעלות האנרגטית העירונית, משלימה העירייה עבודות התשתית להקמתן של 23 עמדות טעינה חשמליות חדשות בעיר, שיכללו לראשונה גם עמדת טעינה לנכים. 

עם כניסתן לפעילות של העמדות החדשות לרווחת התושבים והמגיעים למקום, לאחר אישורי חברת החשמל, תורחב הפריסה העירונית של עמדות הטעינה בעיר לכדי 67 עמדות, לנוחות תושבי העיר ואורחיהם. מדובר בשיא במדינת ישראל של עמדות טעינה בעיר אחת
בנוסף אנו שמחים לבשר על צפי להתקנתן בחודשים הקרובים של 18 עמדות טעינה נוספות שיאפשרו טעינה מהירה במיוחד, בעזרת תשתית חשמל  ממקורות כוח נוספים למתקנים העירוניים. בכך, תורחב פריסת עמדות הטעינה ברחבי העיר לכדי 89 תחנות בחודשים הקרובים!
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יותר מידיי חברות הטענה
    נורית 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לעשות סדר בעיניין טעינת רכב חשמלי. צריך להוריד עבור כל חברה את האפליקציה שלה , להכניס פרטים כולל כרטיסי אשראי. מדוע אי אפשר לסרוק כרטיס אשראי ולהטעין בלי כל הבלאגאן. או לעשות מכרז לפי מחירי הטענה לשניים שלושה חברות
    סגור
  • 1.
    אבל מה עם המחירים
    ג'רי 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחירים של פי 4 ו5 מעל התעריף של חברת חשמל הופכים את כל המשחק ללא שווה בעליל
    סגור