רכב

ענקית הרכבים החשמליים ממשיכה לכבוש את ישראל: הנתון המטורף נחשף

מותג הרכבים החשמליים זיקר (ZEEKR) ממשיך לשבור שיאים בישראל אחרי שהחברה הודיעה כי מכרה למעלה מ-1,000 רכבים חשמליים חדשים בישראל בתקופת זמן של 100 ימים בלבד. בחודש פברואר האחרון סיים זיקר כמותג רכבי הפרימיום הנמכר ביותר בישראל
מערכת ice | 
זיקר (צילום זיקר)
מותג הרכבים החשמליים זיקר (ZEEKR) ממשיך לשבור שיאים בישראל אחרי שהחברה הודיעה היום (חמישי) כי מכרה למעלה מ-1,000 רכבים חשמליים חדשים בישראל בתקופת זמן של 100 ימים בלבד.
ההודעה של זיקר מגיעה בהמשך למגמה שנצפתה בנתוני מסירות הרכבים כבר בסוף חודש פברואר השנה, שהיה למעשה חודש המסירות הראשון של המותג הטכנולוגי בישראל – אז התברג זיקר בראש טבלת המסירות של רכבי הפרימיום. 
נתוני המסירות מתייחסים לשני הדגמים שמייבאת גיאו-מובילטי מקבוצת יוניון, יבואנית זיקר בישראל: ZEEKR X, SUV אורבני, שזכה לתמחור מפתיע (מחיר התחלתי של 184,990 שקל) – אשר מציב אותו כמתחרה גם של דגמים חשמליים עממיים יותר.
זאת, בעוד שמפרט הרכב טכנולוגי ועשיר ביותר, וכולל בין היתר גרסת הנעה כפולה עם הספק של 428 כוחות סוס, תאוצה של 3.8 מ-0 ל-100 בגרסת ההנעה הכפולה, וטווח של עד 425 ק"מ בגרסת ה-Long Range; אשר מצטרפים לאבזור עשיר באופן כמעט חסר תקדים עבור רכבי פנאי חשמליים קומפקטיים, חומרי גלם ועיצוב מהוקצעים בכל רמות הגימור, ומערכות בטיחות ומולטימדיה מהמתקדמות בעולם.
וכן לזיקר 001, ספינת הדגל של המותג בעיצוב "Shooting Brake" ייחודי ובסיס גלגלים של כמעט 3 מטרים, עם 3 רמות גימור ומחיר התחלתי של 269,990 שקל, אשר משופע במערכות הטכנולוגיות מובילות בעולם הרכב, סוללות עוצמתיות מדור מתקדם וטווחי נסיעה מרשימים – עד 620 ק"מ (לפי תקן WTLP) ברמת אבזור Long Range של 001. 
עמית הראל, מנכ"ל ZEEKR ישראל, מסר: "אנו נרגשים לראות שהקהל הישראלי מזהה את הטכנולוגיה, האיכות וחווית הנהיגה שיש ל-ZEEKR כמותג פרמיום טק להציע, ומודים על הבעת האמון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה