רכב

הופעת בכורה היסטורית בשוק האמריקאי: יצרנית הרכב עם זינוק של 35%

יצרנית EV הסינית, זיקר, מזנקת בהופעת הבכורה שלה בשוק האמריקאי, רושמת זינוק עצום של 35% מעל מחיר ההנפקה הראשונית שלהן ביום שישי. הבכורה הראשונה בשוק האמריקאי של חברה סינית מזה 3 שנים
מערכת ice |  3
דגם זיקר 001 על רקע הקמפוס המרהיב של WIX (צילום יניב לוי)
יצרנית EV הסינית Zeekr מזנקת בכמעט 35% בהופעת הבכורה המדהימה בשוק האמריקאי. המניות עלו כמעט ב-35% מעל מחיר ההנפקה הראשונית שלהן ביום שישי, בהתחלה חזקה עבור יצרנית הרכב החשמלי, הבכורה הראשונה בשוק האמריקאי הגדול של חברה מסין מאז 2021.
החברה השלימה בהצלחה את ההנפקה שלה בארה"ב כשהיא מבקשת להתבלט בקרב קבוצה צפופה של יצרניות רכב חשמליות סיניות המתחרות על נתח גדול יותר מהשוק האירופי.
יום המסחר הראשון שלה מגיע באופן אירוני בזמן שהממשל של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מתכנן להגביר את המכסים על יבוא כלי רכב סיניים לארה"ב.
"שווקי ההון בניו יורק נוחים מאוד לרכבי אנרגיה חדשים. זיקר הוא מותג עולמי, והבחירה להירשם בניו יורק ממחישה עוד יותר את היכולות הגלובאליות שלו", אמר המנכ"ל קונגהוי אן, שהוא גם נשיא חברת האם של זיקר. קבוצת Geely Holding.
Zeekr הוא מותג הפרימיום של יצרנית הרכב הסינית Geely, המחזיקה גם ב-Volvo Cars של שבדיה וב-Lotus הבריטית. היא הוקמה בשנת 2021 כדי לנצל את הביקוש הסיני הגובר לדגמי פרימיום ומאז סיפקה כמעט 200,000 מכוניות, בעיקר בסין, לפי הגשת ההנפקה שלה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד שנה נסגרת (ל"ת)
    פחד אלוהים ישמור 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    Zeekr
    אריה 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר ש יאפשרו גם למכור ב ארהב גם את ה מכוניות היפות מתקדמות האלה..בינתיים מטילים חוקי נגד סתמיים מכסים ו אמריקאי לא יכול לקנות כמעט רק טסלה ש ברמה
    סגור
  • 1.
    כך זה תמיד-מנפיקים,מזניקים,מוכרים,מפילים (ל"ת)
    עושה חשבון 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור