רכב

חברת הסטארט-אפ הישראלית בהישג: זה המפעל שנפתח בהודו

מפעל חדש של EVR Motors החל בפעילות וצפוי לייצר סלילים עבור כ-20,000 מנועים בחודש. המפעל החדש יסייע לביקוש הגובר למנועים חשמליים בשוק הרכב החשמלי
מערכת ice | 
המפעל של EVR Motors (צילום יחצ)
חברת הסטארט-אפ EVR Motors מפתח תקווה, המפתחת מנועים חשמליים פורצי דרך לכלי רכב, הודיעה על תחילת הייצור במפעל חדש שהחברה בנתה בהודו מפעל הייצור שנפתח בהודו הוא נקודת ציון משמעותית כפעילות ייצור ראשונה של חברת טכנולוגיית רכב ישראלית בהודו.
המפעל תוכנן לייצר סלילים עבור כ-20,000 מנועים בחודש ועל פי התוכניות היקף הייצור יגדל במהירות ל-100,000 מנועים בחודש לאור הביקוש הגובר למנועים חשמליים בשוק העולמי.
המפעל החדש ייצר סלילים במבנה גאומטרי טרפזואידלי, רכיב מרכזי בטופולוגיית המנועים החשמליים של EVR שנרשם כפטנט. הסלילים שייוצרו במפעל החדש ישמשו את שותפיה של EVR בהודו והם צפויים לספק את הביקוש למנועים חשמליים בהודו ובשווקים נוספים ברחבי העולם.
EVR Motors מינתה לאחרונה את ניק רוג'רס ליו"ר מועצת המנהלים של החברה, שיוביל את חדירתה לשוק הרכב הבינלאומי. רוג'רס צבר למעלה מ-40 שנות ניסיון בתעשיית הרכב והוא כיהן בעבר בתפקידי מפתח, ביניהם מנהל הטכנולוגיה הראשי של יגואר ולנד רובד, וכן מהנדס ראשי בפורד וב-BMW. 
ניק רוג'רס: "פתיחת מפעל הייצור החדש היא נקודת ציון משמעותית בהגשמת הייעוד של החברה לשנות את פני שוק כלי הרכב החשמליים באמצעות טכנולוגיות חלוציות. הקמת מפעל הייצור שלנו לסלילים עבור מנועים חשמליים מבטיחה ללקוחותינו את אספקת הרכיב הקריטי במודל המנוע וחיזוק שרשרת האספקה."
ציון דרך זה מתווסף להישגים של החברות הישראליות בהודו. חברת נקסטפרם הודיעה לאחרונה על חתימת הסכם סופי עם חברת Kothari Fermentation and Biochem Ltd. במסגרת ההסכם הוחלט להקים חברה משותפת עם חלוקת רווחים שווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה