רכב

בשווי מאות אלפי שקלים: זה הרכב היוקרתי שנגנב ממלון "בראשית"

הרכב היוקרתי ג'יפ רנגלר, אשר שוויו הינו מאות אלפי שקלים, נגנב מעשר בית המלון "בראשית" הממוקם במצפה רמון על ידי כנופיית גנבים מהפזורה הבדואית. ההערכה היא כי כנופיית הגנבים עקבה אחר בעלי הרכב וכך ידעה כיצד לגנוב את הרכב היוקרתי מבלי להיתפס
מערכת ice | 
גניבת רכב-אילוסטרציה (צילום freepik)
הרכב היוקרתי ג'יפ רנגלר, אשר שוויו הינו מאות אלפי שקלים, נגנב משער בית המלון "בראשית" הממוקם במצפה רמון על ידי כנופיית גנבים מהפזורה הבדואית. על התיעוד שהתפרסם בכלי התקשורת שכלל את דרך ההימלטות המהירה של גנבים, ציין גורם במשטרה כי גניבת ג'יפ יוקרתי תוך מספר שניות ממלון יוקרה "דורשת הרבה אומץ".
בני המשפחה, אשר הגיעו לחגוג את חג הפסח בבית המלון "בראשית" ונאלצו להתמודד עם גניבת הרכב היוקרתי, הגישו תלונה במשטרת דימונה. על פי ההערכה, כנופיית הגנבים הקפידה לעקוב אחרי בני המשפחה במשך שהותם במלון היוקרתי ובכך תכננו כיצד ומתי כדאי להם לגנוב את רכבם מבלי להיתפס. 
גניבת רכבי יוקרה נחשבת לתופעה מאתגרת שעמה מתמודדת משטרת ישראל במשך שנים. בחודש מאי בשנת 2023, דווח כי שוטרי תחנת שגב שלום מצאו שני ג'יפים יוקרתיים מסוג רנגלר ורוביקון בתוך מערה בפזורת היישוב.
על פי הדיווח, נודע כי ג'יפ הרנגלר נגנב מבאר שבע ואילו הרוביקון נגנב מהעיר נתיבות. לאחר שנפתחה חקירה לאיתור הגנבים, שוטרי תחנת שגב שלום ערכו פעילות יזומה שכללה חילוץ הרכבים מהמערה והחזרתם לבעליהם באותו היום. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה