רכב

טסלה מרסקת את המחירים: זה המהלך המטורף של אילון מאסק

טסלה, חברת המכוניות החשמליות בבעלותו של אילון מאסק, מתמודדת עם צניחה משמעותית במכירת מודל Y שלה, ולפיכך החלה לחתוך במחירים בארצות הברית ובגרמניה. ומה עם ישראל?
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ pexels, Insider News)
טסלה, חברת המכוניות החשמליות בבעלותו של אילון מאסק, אישרה לאחרונה כי היא מתכוונת להשיק ב-2025 את המכונית החשמלית החדשה, שתשבור את השוק ותעלה בארצות הברית רק 25 אלף דולר, 40% פחות ממודל הטסלה 3 הפופולרי.
עוד מכונית פופולרית מאוד של טסלה היא  מודל Y, שב-2023 הפכה למכונית הנמכרת ביותר בעולם אחרי ש-1.2 מיליון אנשים רכשו אותה ברחבי העולם. אלא שמתחילת השנה, הירידות של דגם Y צונחות בקצב מסחרר, ובטסלה מחפשים מהלכים שיוכלו להזיל דרמטית את המכוניות ואף לשפר אותן.
בעקבות הירידה ברווחים, טסלה החליטה לעשות מספר פעולות, כאשר המרכזי בהן הוא הורדת מחירים של 1,000 דולר (כ-3,700 שקל). מדובר למעשה רק בדגמי ההנעה האחורית והלונג ריינג' של ה-Y, כאשר אין שינוי במחירי גרסת הביצועים פרפורמנס.
החברה הודיעה כי ההנחות הללו יהיו תקפות רק עד תום החודש. נוסף על כך, בחודש שעבר החליטה טסלה לחתוך את המחירים של דגם ה-Y שלה בגרמניה בלא פחות מ-5,000 אירו. ומה קורה בישראל? כאן עדיין לא הגיעה ירידת המחירים, אך צפויות עוד התפתחויות בנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה