שיווק ופרסום

בזמן צילומים: מה גרם לדיוויד בקהאם להתעצבן על אשתו ויקטוריה?

לכבוד אירוע הסופרבול החגיגי, אשר יתקיים ב-11 לפברואר, שחקן העבר דיויד בקהאם ואשתו הזמרת והדוגמנית ויקטוריה בקהאם צילמו פרסומת משותפת בתקציב ענק. במהלך הצילומים, דיויד החל להתעצבן על ויקטוריה, אז מה בדיוק קרה שם? 

מערכת ice |  1
דיוויד וויקטוריה בקהאם (צילום מתוך האינסטגרם)
לקראת אירוע הסופרבול הקרב ובא, ויקטוריה ובעלה, הכדורגלן דיוויד בקהאם צילמו פרסומת משותפת במהלכה הוא החל להתעצבן על אשתו. העצבים, כאמור שימשו כ"מחווה" הומוריסטית לפרק הראשון בדוקו בנטפליקס על חיי הזוג.
נזכיר, כי בפרק הראשון של הסדרה הדוקומנטרית "בקהאם", השניים סיפרו על ילדותם וויקטוריה טענה שהיא באה ממשפחה של מעמד ביניים פשוט, אך דיויד אימת אותה עם העובדות. הוא הציץ מעבר לפינת החדר, התערב בצילום ודרש ממנה לספר כי את האמת לפיה אביה נהג ברולס רוילס בילדותה (רכב של מעמד הביניים זה בטוח לא).
את הפרסומת פתחה ויקטוריה בעודה יושבת על הספה ואומרת: "אז דיוויד ואני הולכים להיות בפרסומת קטנה", ברקע, נשמע קולו המוכר של דיויד: "תהיי כנה", הוא אמר, "תגידי להם בדיוק מה יהיה". ויקטוריה הוסיפה "ג'סיקה אניסטון גם תהיה". 
הזוג הכי מסקרן על המסך נישאו ב1999 ומיד הפכו לפאוור קאפל מגה-סלבריטים. לבקהאמים ארבעה ילדים - ברוקלין, רומיאו, קרוז, והבייבי  הארפר סבן בקהאם. 
כאמור, הסופרבול ייערך ב-11 בפברואר 2024 בין אלופת עונת 2023 סן פרנסיסקו 49' לאלופת חטיבת ה-AFC קנזס סיטי צ'יפס וישמש גמר ליגת ה-NFL. המשחק ישוחק באצטדיון אליג'אנט בפרדייז, נבדה, ויהיה שחזור של גמר הסופרבול ארבע שנים קודם לכן, בו ניצחו הצ'יפס 31–20.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קצת יותר לחדד בעובדות -זה טייק אופ על סצנה מהסדרה בקאהם
    רוית 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמשודרת בנטפליקס
    סגור