שיווק ופרסום

אל על מחפשת את הדובר הבא: הג'וב הנוצץ בתעשייה לקראת הכרעה

הנהלת אל על נערכת לשינויים עם עזיבתם של הדוברת עופרי אליהו וראש מערך תקשורת וקשרי ממשל שלומי עם שלום, ולאחר איחוד המשרות מחפשים את הדמות שתהיה אמונה על כלל המערך התקשורתי והדוברות בחברה. עשרות כבר התראיינו לתפקיד, אך עדיין אין הכרעה במינוי
יהודה לוינגר |  1
מטוס אל על (צילום shutterstock)
ענקית התעופה הישראלית אל על, מחפשת בתקופה האחרונה את הדובר/ת הבאים של החברה כאשר הפעם התפקיד יכלול הן את תפקיד הדוברות, התקשורת וקשרי ממשל וגם תקשורת פנים ארגונית, באחד הג'ובים הנוצצים בתעשייה.
כזכור, בחברת התעופה נערכו שני שינויים בגזרת המערך התקשורתי. בנובמבר השנה הודיע על עזיבתו שלומי עם שלום - ראש מערך תקשורת וקשרי ממשל באל על, שהיה חלק מהחברה במשך עשור. בנוסף, גם הדוברת עפרי אליהו הודיעה לאחרונה על עזיבתה. עזיבתם נעשתה ברוח טובה ולטובת פרויקטים חדשים.
 
מהמועמדים לתפקיד נודע ל-ice כי הג'וב החדש יכלול את מערך התקשורת של חברת הענק, והעבודה תהיה בכפיפות למערך השיווק והדיגיטל. בנוסף, כמובן, ראש אגף התקשורת יעבוד גם מול המנכ"לית דינה בן טל גננסיה.
ל-ice נודע כי בימים אלו החלו בחברה לראיין את המועמדים, אך עדיין טרם התגבשה דמות שתוביל את מערך התקשורת וקשרי הממשל בחברת התעופה, וייתכן שרק בשבועות הקרובים תצא הבשורה על הבחירה. כך או כך מדובר באחד התפקידים הנוצצים בתעשיית הדוברות, ועם הרבה אתגרים במיוחד לאור התקופה המורכבת של המלחמה וחזרת הטיסות והחופשות בד בבד.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גלית דיקסל אטרביאן מתאימה היתה שרת ההסברה
    גולן 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפור עליה התפקיד . עשתה אחלה עבודה למדינה
    סגור