שיווק ופרסום

קניון איילון מתחדש: זו החנות שנפתחה לראשונה בישראל

בוגרי עזריאלי אקדמי מתן לוין, עמרי לנדסמן ומתן עמית פותחים פופ אפ ראשון של מותג תחתוני הפרימיום LA'AVIN, המציע הלבשה תחתונה קלאסית, עם דגש על קיימות. זו הפעם הראשונה שהשלושה פותחים חנות פיזית ולא אונליין
מערכת ice | 
קניון איילון (צילום דר' אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי)
בוגרי עזריאלי אקדמי מתן לוין, עמרי לנדסמן ומתן עמית פותחים פופ אפ ראשון של מותג תחתוני הפרימיום LA'AVIN, המציע הלבשה תחתונה קלאסית, עם דגש על קיימות. הקמת הפופ אפ נערכת לאחר שהשלימו את לימודי האקדמיה, בקורס שמטרתו הייתה להכשיר את בעלי מותגי האונליין להקמת חנויות אופליין למותג שלהם.
חנות הפופ אפ של LA'AVIN נפתחה אמש (ראשון) בקניון עזריאלי אילון שברמת גן, לתקופה של שבוע בין התאריכים 10-15.9, כאשר החנות פתוחה לאורך כל שעות הפעילויות של קניון עזריאלי אילון ומציעה מגוון דגמים חדשים של קולקציית בייסיק שלמה לגבר: תחתונים, חולצות וגרביים.
את המותג LA'AVIN הקימו שלושה יזמים ישראלים מתן לוין, מתן עמית ועמרי לנדסמן. חברי ילדות  שזיהו את הצורך בתחתונים ייעודיים המותאמים אישית לגברים. ביחד הם עברו דרך ארוכה עם ניסוים של אלפי תחתונים ממותגים שונים ברחבי העולם עד שהגיעו לתוצר מושלם. התחתונים עשויים מבד במבוק שידוע ביתרונותיו הרבים. הבד האורגני בעל מגע רך ונעים, היפו אלרגני, מווסת את חום הגוף ובעל יכולת ספיגה גבוהה. 
חנות הפופ אפ של LA'AVIN (צילום: Andrey komp)
מותג LA'AVIN עושה כל שביכולתו לצמצם פגיעה בסביבה ועובד עם מפעלים בעלי תווי תקן ירוקים. בנוסף, עובד המותג בשיתוף פעולה צמוד ופורה עם עמותת רעות, המפעילה ומקדמת שירותי שיקום לאנשים עם מוגבלויות, וביחד פועלים השניים על מנת לשלבם בחברה. כחלק מייצור קולקציית הבייסיק אשר שולבו בתהליכים השונים מעצבי טקסטיל, מוצר, אופנה, תדמיתנים, והכי חשוב יושמו הפידבקים מאלפי הלקוחות שיחד הצליחו להגיע לקולקציה שלמה המורכבת מתחתונים, חולצות וגרביים.
חנות הפופ אפ של LA'AVIN (צילום: Andrey komp)
קבוצת עזריאלי הקימה מיזם ראשון מסוגו, עזריאלי אקדמי, אקדמיה ייחודית ללימודי קמעונאות והכשרת הדור הבא של הקמעונאים בישראל. המחזור הראשון נפתח יחד עם מותגי אונליין במגוון תחומים: החל מאופנה וביוטי ועד תבלינים וגיימינג.
במסגרת הלימודים האקדמיה, נבחרה קבוצה של קמעונאי אונליין מצליחים, חלקם יוצרי תוכן אשר עברו הכשרה של 12 שיעורים, בהם נהנו משיעורים והרצאות שעברו ע"י מיטב המוחות בתחום הקמעונאות. בין המרצים נמנים: בכירים בקבוצת עזריאלי, אמיר בבלר, עדי יופה, עדי רונן, דקלה מלמוד, ובכירים בקבוצות הקמעונאות הגדולות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה