שיווק ופרסום

שטראוס ציינה יובל לחטיף התפוצ'יפס: מי הגיע לברך?

קבוצת שטראוס קיימה אמש אירוע חגיגי ומרגש לרגל 50 שנים להוצאת חטיף התפוצ'יפס בהשתתפות דור המייסדים והחקלאים. במסגרת האירוע האורחים נהנו מארוחת ערב חגיגית וחילקו תעודות לבכירי הקבוצה בנוכחותה של יושבת הראש של החברה עופרה שטראוס והנחייתו של יוסי אלפי
מערכת ice | 
מנכלי חטיבת המלוחים (צילום עזרא לוי)

קבוצת שטראוס ערכה אמש אירוע חגיגי ומרגש לרגל 50 שנים להוצאת חטיף התפוצ'יפס במרכז המבקרים של הקבוצה "עוזס בנגב" הממוקם קיבוץ נחל עוז. במסגרת האירוע נהנו האורחים מארוחת ערב חגיגית, חלוקת תעודות הוקרה לדור המייסדים, החקלאים והשותפים לדרך. בנוסף התקיים פאנל בהובלת בכירי הקבוצה שעסק באתגרי המזון בעתיד ובהווה. את האירוע הנחה יוסי אלפי ומי שלקחה חלק באירוע הייתה יו"ר הקבוצה עופרה שטראוס.

מלבד יושבת הרשת מי שעוד לקחו חלק באירוע המרגש היו מנכ"ל הקבוצה שי באב"ד והמשנה למנכ"ל רונן זוהר, כמו גם המנכ"ל רונן קובלסקי ומנכ"לית חטיבת המלוחים אריאלה וייס. 

רענן קובלסקי מנכ"ל שטראוס מסר: "האירוע שנערך אמש מסמל תקופה ארוכה של עבודה קשה ומפרה, המון היסטוריה משובחת ותחושה של חיבור לאדמה ולישראליות המחממת את הלב כבר 50 שנה. במהלך השנים דאגנו להנגיש את חטיף התפוצ'יפס, להוריד את אחוזי השומן הרווי והנתרן ולייצר מוצר ללא גלוטן וללא חומרים משמרים. אנחנו כל הזמן משפרים את המוצרים כך שנוכל להעניק אפשרויות בחירה למגוון רחב של קהלים וקהילות, כך שנוכל להמשיך ולהיות רלוונטיים גם ב-50 השנים הבאות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה