שיווק ופרסום

נבחרת ישראל בכדורגל על בקבוקי מי עדן: כך תזכו בטיסה לאנדורה

חברת מי עדן משתפת פעולה עם ההתאחדות לכדורגל, ומוציאה מהדורה מיוחדת של שישיית בקבוקי מים מינרליים 500 מ"ל ספורט עם כוכבי נבחרת ישראל. הרוכשים ישתתפו בהגרלה לאירוח מפנק במשחק הנבחרת באנדורה
מערכת ice |  1
מי עדן ונבחרת ישראל (צילום סטודיו מרחב)
חברת מי עדן יוצאת בשיתוף פעולה מיוחד עם ההתאחדות לכדורגל לקראת יורו 2024, במסגרתו יספקו כ-4 מיליון בקבוקים במהדורה מיוחדת, שיציגו את תמונות שחקני נבחרת ישראל. זאת במטרה לעודד ולהצדיע לשחקנים ולמשוך את אוהדי הכדורגל אל המגרשים.
יחד עם השקת המהדורה המיוחדת, מי עדן משיקים פעילות עבור רוכשי הבקבוקים במסגרתה כל מי שירכוש מארז נבחרת ישראל של מי עדן, יסרוק את הקוד על הבקבוק או יחפש בגוגל "טעם הניצחון" וימלא את הפרטים - ייכנס להגרלה. הזוכים בפעילות יזכו בטיסה זוגית ואירוח מפנק במשחק הנבחרת באנדורה.

שחקני הנבחרת שתוכלו לראות על הבקבוקים הם: אוסקר גלוך, מנור סולומון, ליאל עבדה, שון וייסמן, נטע לביא, תאי בריבו ורז שלמה.
יונתן צדוק, מנהל שיווק תחום קמעונאות וקפה בקבוצת מי עדן: "אנו גאים להשיק את השותפות המיוחדת עם ההתאחדות לכדורגל. במי עדן מאמינים בחשיבות הספורט וביכולתו לשנות ולשדרג חיים, ולכן אנו מתרגשים מאוד לשתף פעולה בפרויקט עם 4 מיליון בקבוקים במהדורה מיוחדת, אנחנו בטוחים שנוכל לשתף חוויית צפייה מרעננת ולתמוך בנבחרת ישראל בדרכה להצלחה".
שירי לוי, מנהלת שיווק, ההתאחדות לכדורגל: "השותפות ארוכת השנים שלנו עם 'מי עדן' מולידה בכל פעם מחדש יוזמות חדשניות ותורמות. רגע לפני החזרה לבית הספר ומשחקי הנבחרת הבוגרת במוקדמות אליפות אירופה בתחילת החודש הבא, בחרנו לקדם נושאים של צריכת משקאות בריאים, שמירה על אורח חיים ספורטיבי וכמובן האהבה לנבחרת והאפשרות להצטרף אליה גם במשחקי החוץ. מקווים שתמונת שחקני הנבחרת על הבקבוקים תעודד צריכת שתייה נכונה ואת חיזוק הקשר בין האוהדים לנבחרת שמתמודדת על כרטיס ליורו 2024".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נבחרת ישראל (ל"ת)
    אושרי 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור