שיווק ופרסום

האירוע החגיגי של סופר-פארם וקיילי קוסמטיקס: מי הגיעו לחגוג?

ביום חמישי האחרון נערך אירוע חגיגי של מותג הקוסמטיקה "קיילי קוסמטיקס" ורשת "סופר-פארם" שחגגו יחד יום הולדת 26 לקיילי, וגם שנה להשקת המותג בישראל שהפך להצלחה גדולה

מערכת ice | 
סופר פארם (צילום ניר פקין)
ביום חמישי האחרון נערך אירוע חגיגי של מותג הקוסמטיקה "קיילי קוסמטיקס" ורשת "סופר-פארם" שחגגו יחד יום הולדת 26 לקיילי וגם שנה להשקת המותג בישראל שהפך להצלחה גדולה.
האירוע שלקח חלק בסמוך לסניף הדגל של ה"סופר-פארם" בקניון עופר רמת אביב, כלל מבנה חלומי ורוד עם מלא בלונים, משקאות ורודים והמון המון מתנות מבית המותג. אל האירוע הגיעו משפיענים ואנשי תקשורת כולל יובל כספית, אלינור קופלר, שירה ואמה גוטמן, אביחי דיי, לי מנחם ועוד רבים וטובים.
לאירוע הגיע דני לוזון משנה למנכ"ל סופר-פארם שפגש שם את איציק לוי מנכ"ל חטיבת הקוסמטיקה בשסטוביץ' ומיכל מגן סמנכ"לית חטיבת הקוסמטיקה של חברת שסטוביץ', שלושתם הצטלמו לתמונה למזכרת.
כזכור, לאחרונה פרסמנו כי סופר פארם מסתירה מהציבור הנחות במסגרת מבצעי ה-1+1. ברשת ישנם מבצעי 1+1 בהם הלקוחות בוחרים לרכוש יותר משני מוצרים ללקוח, במקרה כזה נשאלת השאלה, על איזה מהמוצרים המבצע יחול? היקרים או הזולים יותר? 
נמצא כי במסגרת המבצע, תקבלו הנחה גדולה יותר ותחסכו יותר כסף במידה ותעבירו את המוצרים היקרים בקופה קודם ולאחר מכן תעבירו את המוצרים הזולים יותר בקופה. נמצא כי לעומת הנחה של 20 שקל תוכלו לקבל הנחה גדולה יותר, של 30 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה