שיווק ופרסום

מותג הנעליים האהוב פותח סניף שני בארץ: זו העיר הנבחרת

הסניף החדש יתפרס על שטח של כ-100 מ"ר בקניון עופר גרנד חיפה. החנות הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי תל אביב ומשתרעת על כ-100 מ"ר בנוי. החנויות מעוצבת לפי הסטנדרטים הבינלאומיים של המותג
מערכת ice | 
הוף (צילום PH PR)
קבוצת סיטי טיים, היבואנית והמשווקת הבלעדית של פנדורה, פורלה ופרפואה ובעלת רשת המולטי ברנד קוק&בייק, משיקה סניף שני למותג הסניקרס הספרדי HOFF בהשקעה הנאמדת בכמיליון וחצי שקלים.
הסניף החדש יתפרס על שטח של כ-100 מ"ר בקניון עופר גרנד חיפה. החנות הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי תל אביב ומשתרעת על כ-100 מ"ר בנוי. החנויות מעוצבת לפי הסטנדרטים הבינלאומיים של המותג.
יוני קצן, מנהל פיתוח עסקי קבוצת סיטי טיים: "לאחר פתיחה מוצלחת בתל אביב, קבוצת סיטי טיים מתרגשת לגדול ולהרחיב את משפחת HOFF עם חנות שניה בישראל. מדובר במותג סניקרס ספרדי צעיר עם קצב צמיחה שרק הולך וגדל מיום הקמתו.
קבוצת סיטי טיים תמשיך לפעול במטרה להרחבת הרשת תוך שימת דגש על שירות וחווית קניה אידיאלית. אנו מזמינים את הציבור להגיע לחנויות המעוצבות והייחודיות של המותג בתל אביב ובחיפה, או להקליק באתר הסחר וליהנות מנעליים באיכות לא מתפשרת, בעיצובים ייחודיים".
 
קרדיט: יח"צ
לדברי ניר ברקן, מנכ"ל עופר גרנד קניון חיפה: "אנו שמחים לפתוח בצפון הארץ את חנות הדגל של  המותג הספרדי   שידוע  באיכותו, בעיצובים שלו ומחירים הנוחים שלו.  מדובר במותג סניקרס גלובלאלי ויצירתי הכולל גם  פריטי אופנה".

קרדיט: יח"צ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה