שיווק ופרסום

הדוגמנית הבינלאומית ואתר האופנה טרמינל X משיקים קולקציה חדשה

שון לוי שמייצגת את המדינה בכבוד בעולם, משיקה בפעם השנייה קולקציה משותפת עם אתר האופנה והלייף סטייל Terminal X שנוצרה בהשראת הסטייל הייחודי שלה, הקולקציה עצמה כוללת פריטים המתאימים לעונת הקיץ עם בדים קלילים וצבעוניים בטווח מידות S-L ובמחירים של בין 99.9-169.9 שקלים
מערכת ice | 
שון לוי (צילום דימה טליאנסקי)

בזמן עבודתה שון לוי היא דוגמנית מצליחה ועסוקה המסתובבת כל רחבי העולם וקוטפת קמפיינים לבתי אופנה נחשקים כמו CHOLE, PRADA, YSL ועוד, שערי מגזינים נחשבים והפקות אופנה במדינות שונות. בזמן שהיא מייצגת את המדינה בכבוד מעבר לים, מתחזקת שון מערכת יחסים גם עם הקהל הישראלי ומשיקה בפעם השנייה קולקציה משותפת עם אתר האופנה והלייף סטייל המוביל בישראל Terminal X.

הקולקציה תימכר לצדם של 200 מותגים בינלאומיים ומקומיים, תחת הקונספט TX Collabs שמוביל האתר בשנים האחרונות. במסגרת הקונספט משתפת שון פעולה עם דוגמניות, משפיעניות ובעלות דעה בתחום האופנה ויוצרת יחד איתן קולקציה משותפת התואמת לסטייל הייחודי שלהן. קולקציה זו נוצרה בהשראת הקיץ הישראלי מבדי כותנה קלילים, נוחים, נעימים וכוללת את מירב הטרנדים שילבשו נשים הקיץ- מכנס כותנה רחב, גופיות סבא, חולצה מכופתרת אובר סייז ועוד, בנוסף לכך גם הצבעוניות בקולקציה הן בהשראת הקיץ הישראלי.

טווח המחירים נע בין: S-L והמחירים הינם בין: 99.9-169.9, הפריטים יימכרו באתר האופנה TERMINAL X, כאשר את כל הפריטים ניתן להזמין היום וקבל מחר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה