שיווק ופרסום

קבוצת רדימיקס מצילה חיים: זו המערכת שתותקן ברכבי החברה

קבוצת רדימיקס תתקין 300 מערכות SaverOne למניעת היסח דעת סלולרי בכלי רכב של הקבוצה
מערכת ice | 
שיחה בזמן נהיגה (צילום freepik)
קבוצת רדימיקס, העוסקת בענפי הבנייה והתשתיות השונים בישראל, חתמה עם חברת סייברוואן על הסכם להתקנת 300 מערכות SaverOne ברכב של הקבוצה בישראל, שמונעות הסח דעת סלולרי בנהיגה ולא מאפשרות לנהג להשתמש ביישומים מסכני חיים בזמן הנהיגה.
המערכת החדשנית מותקנת באזור הנהג ומאפשרת לו לקבל ולהוציא שיחות, לנווט ולשמוע מוסיקה בלבד. ההתראות אשר נשלחות בזמן הנהיגה כמו הודעות ווטסאפ או פושים אינן מתקבלות בטלפון הנייד של הנהג, עד לסיום הנהיגה.
יובל אבני, סמנכ"ל תפעול, הנדסה ושרשרת אספקה ברדימיקס בירך על המהלך החדשני ואמר: "ב-Cemex ישראל, הבטיחות הן של אנשינו והן של אלה שעמם אנו חולקים את הכבישים היא בעלת חשיבות עליונה.
העבודה עם סייברוואן ושילוב הטכנולוגיה שלה בצי שלנו מהווה צעד גדול קדימה בשיפור פרוטוקולי הבטיחות שלנו וזאת הסיבה שהחלטנו להשקיע בהתקנת המערכת מכתחילה, למרות שאין חובה רגולטורית המחייבת חברות המחזיקות ברכבים כבדים, לעשות זאת."
החוזה החדש הוא בעקבות שתי הזמנות קודמות בהן הותקנו בשנה שעברה מערכות SaverOne  בכלי רכב של רדימיקס. עם התוספת של ההזמנה החדשה יותקנו מעל ל-380 מערכות SaverOne ברכבי הקבוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה