שיווק ופרסום

"הלן דורון" בקמפיין חדש לקראת שנת הלימודים ב-450 אלף שקל

לקראת פתיחת שנת הלימודים בעוד יותר מחודש, חברת "הלן דורון" משיקה קמפיין חדש שמטרתו לחשוף את ההורים לחשיבות בלימודי האנגלית ולעודד אותם לרשום את הילדים לקורסים
מערכת ice | 
קמפיין הלן דורון (צילום יחצ הלן דורון)
שנת הלימודים הבאה מתקרבת אלינו בצעדי ענק, ולכבודה חברת "הלן דורון" השיקה קמפיין הרשמה ללימודי השפה האנגלית לילדים ולנוער בהשקעה של כ-450 אלף שקל. הקמפיין כולל שילוט חוצות, פרסום בדיגיטל, במרכזי הלן דורון ועוד.
יותר מכך, הקמפיין החדש פונה להורים להם ילדים בני שלושה חודשים ומעלה, במטרה לחשוף אותם לחשיבות בלימודי אנגלית כבר מגיל צעיר. שיטות ותהליכי הלימוד של הלן דורון מייצרים הנאה רבה בקרב התלמידים וקלים לתפיסה. הקורסים מועברים בצורה חווייתית שכוללת שימוש בתנועה, שירים, משחקים והפעלות שתורמות לבניית הביטחון העצמי של הילדים.
בתוך כך, לאורך החופש הגדול החברה גם מפעילה קורסים ייחודיים בתחום ה"דיבייט" לילדים בגיל 11 ומעלה, וקורסים נוספים לגילים 4-12 ברחבי המדינה. החברה פועלת יותר ממ-38 שנה ומציעה קורסים שנתיים מגיל שלושה חודשים ועד גיל 18. הקורסים זמינים ביותר ממאה נקודות לימוד בישראל ומועברים לקבוצות קטנות של עד 8 תלמידים. המורים בקורסים מוסמכים בשיטת הלן דורון, ובימים אלו החברה מגייסת זכיינים במטרה לפתוח נקודות נוספות. החברה אף התרחבה לחו"ל וכיום היא פועלת בכ-39 מדינות ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה