קריירה ולימודים

הלן דורון מציגה: שיטה חדשה ללימוד ספרדית

לאחר כארבע שנים, חברת "הלן דורון" הישראלית קיימה בימים האחרונים כנס לזכייניה מ-39 מדינות ברחבי העולם. בכנס, שהתקיים באנטליה, חשפה החברה את המותג החדש ללימודי ספרדית - Helen Doron Spanish
מערכת ice | 
בכירי הנהלת הלן דורון (צילום ריצ'ארד האריס)
חברת "הלן דורון" הישראלית, הפועלת ב-39 מדינות ברחבי העולם בתחום לימודי השפה האנגלית ומתמטיקה לילדים ובני נוער, ערכה בימים האחרונים כנס זכיינים בהשתתפותם של כ-80 זכיינים ראשיים מכלל המדינות בהן היא פועלת.
הכנס נערך באנטליה, טורקיה, במשך שלושה ימים, שכללו בין היתר: הרצאות בתחום החינוך, עדכונים פדגוגיים, סדנאות ואירועי נטוורקינג.
בכנס חשפה החברה את המותג החדש ללימודי ספרדית בשיטת הלן דורון – Helen Doron Spanish, ואלו יהיו זמינים ללקוחות החברה ברחבי העולם ובקרוב גם בישראל.
כמו כן, בכירי החברה ערכו ערב חגיגי כאות הוקרה לזכייני החברה הוותיקים אשר מציינים 10, 15 ו-20 שנות זכיינות עם הלן דורון.
הלן דורון, מייסדת ומנכ"לית החברה שהגיעה מישראל, מסרה: "לאחר כארבע שנים ארוכות מדי בגלל אילוצי קורונה הצלחנו לקיים את כנס הזכיינים הראשיים השנתי שלנו במתכונת שבה אנו עורכים אותו כבר כ-20 שנה. כל עובדי החברה מתרגשים להיפגש לאחר תקופה ארוכה שבה נפגשנו רק אונליין. הזכיינים הם הפנים של המותג שלנו בעולם ואנו שמחים לראות ולהתעדכן על מצבם ולהציג את מותג לימודי הספרדית החדש שלנו. בעוד שנתיים, נחגוג 40 שנה לחברה באירוע מיוחד בו ישתתפו כל זכייני החברה מכל העולם, בנוסף לזכיינים הראשיים, יהיה שווה לחכות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה