שיווק ופרסום

HOKA ישראל הטיסה אורחים בכדור פורח: זו הסביבה החגיגית לכך

 האירוע נחגג לציון עליית קמפיין 'FLY HUMAN FLY' הבינלאומי של המותג שבמרכזו המסר: כולנו בני האדם נועדנו לנוע. בעולם שבו רבים מסתפקים בלעמוד במקום, HOKA מזמינים את הקהל להצטרף ולגלות מה כל אחד ואחת מאיתנו יכולים להשיג, אם רק נאפשר לעצמו להמריא
מערכת ice | 
קמפיין חדש HOKA ישראל (צילום יחצ)
HOKA ישראל השיקה מסיבת קיץ למותג בנוכחות מנכ"ל החברה מאיר קנר, מנהלת השיווק גלית בירנבוים-נבון וריקרדו גבריאלי מנהל היבואנים של HOKA באירופה לצד ספורטאי המותג. האירוע נחגג לציון עליית קמפיין 'FLY HUMAN FLY' הבינלאומי של המותג שבמרכזו המסר: כולנו בני האדם נועדנו לנוע. בעולם שבו רבים מסתפקים בלעמוד במקום, HOKA מזמינים את הקהל להצטרף ולגלות מה כל אחד ואחת מאיתנו יכולים להשיג, אם רק נאפשר לעצמו להמריא.
אירוע ההשקה התקיים במתחם הכדור הפורח בפארק גני יהושוע שבתל אביב, וכלל הקרנת סרטון חגיגי בו מייסד HOKA, ז'אן לוק דיארד, מברך את משפחת HOKA  ישראל על העשייה הפורייה וצמיחת המותג בישראל. כחלק מחוויית 'FLY HUMAN FLY', כלל האורחים המריאו בכדור הפורח וזכו להינות מהנוף בשעת השקיעה. 
באירוע ההשקה הקיצי השתתפו מנכ"ל החברה מאיר קנר, ריקרדו גבריאל מנהל יבואני המותג באירופה, עמוס הורוביץ, בעלים ומנכ"ל של קולנוע חדש ורשת WeShoes, כמו גם ספורטאי המותג: ביניהם זמנו מוצ'ה, שזכה באליפות ישראל ב-3000 מטר מכשולים בסוף השבוע, שרון טל, הישראלית היחידה שמתחרה בקרב חמש המודרני, חברה בסגל האולימפי לנוער, אמיתי יונה, אלוף ישראל לחצי מרתון לשנת 2023, ועוד ספורטאים ושגרירים רבים.
מנהלת השיווק ב-HOKA ישראל, גלית בירנבוים-נבון: "אנו גאים לספר כי ממחקר שערכנו בחודש אפריל 2023, ישנה התחזקות משמעותית בנוכחותו של המותג בישראל, הן ברמת המודעות ואהבת הצרכנים, לצד עלייה בנכונות לרכישת נעליים ספורטיביות. הקמפיין החדש, 'FLY HUMAN FLY' יאפשר לנו להמשיך ולהפיץ את הבשורה על חשיבות התנועה להתפתחות אישית ואיכות חיים. בהמשך להתפתחות המותג בישראל, הכרזנו לפני מספר שבועות על תחילת מכירה ברבעון האחרון של 2023, של קולקציית נעלי אופנה וביגוד ספורט מבית HOKA".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה