שיווק ופרסום

גאווה ישראלית: זו הזוכה בפסטיבל קאן לפרסום

משרד הפרסום הישראלי "בלאנקו" זכה באריה ברונזה בפסטיבל קאן לפרסום עבור המהלך "ישראל היום - רוסיה מחר?" לאגודת הלהט"ב
מערכת ice | 
הקמפיין
אתמול (רביעי), זכה משרד הפרסום העצמאי "בלאנקו", בהובלת אביתר סדון, בעלים ומנכ"ל ודניאל בניה מנהל קריאייטיב ראשי, באריה ברונזה בפסטיבל קאן לפרסום עבור המהלך "ישראל היום - רוסיה מחר?" לאגודת הלהט"ב.
זוהי הפעם הראשונה מזה 25 שנה בה משרד פרסום עצמאי (שלא קשור לרשת בינלאומית) זוכה בפרס האריה היוקרתי בקאן.
במסגרת המהלך, אשר התרחש בינואר 2023, פרסמה אגודת הלהט"ב מודעת חצי עמוד על גב העיתון "ישראל היום", כך שכאשר העיתון קופל בצורה מסוימת נחשף המסר הנוקב יחד עם שם העיתון האייקוני: "ישראל היום, רוסיה מחר? אל תתנו לישראל להפוך למדינה עוינת עבור קהילת הלהט"ב".
חברי הקהילה, מפורסמים ומפורסמות ועוד אזרחים ואזרחיות רבים קיפלו את העיתון והעלו את התמונה לערוצי הסושיאל שלהם כאות מחאה על התבטאויות שרי הממשלה כנגד קהילת הלהט"ב בנובמבר-דצמבר 2022.
המהלך זכה להד תקשורתי עצום ברחבי העולם ונחשב לאחד המהלכים הפרסומים הטובים ביותר מישראל בשנת 2023 לאחר זכיות רבות - ברונזה בפסטיבל Clio, ברונזה בפסטיבל One Show, זהב בטקס "גרנות" הישראלי וכעת גם אריה בפסטיבל קאן.
אביתר סדון: "זהו הישג מדהים ומרגש מאוד! הזכייה היא תוצר של התמדה לצד תפיסת מצוינות כערך המוביל את המשרד על כלל מחלקותיו. כיף שיש לנו לקוחות שמאפשרים לנו ללכת דרך משותפת בה לצד התוצאות העסקיות אנחנו מצליחים להשפיע, לשנות ולתרום לחברה ולסביבה בה אנו חיים, זה לא מובן מאליו".
דניאל בניה: "אני הכי מאושר בעולם על הזכייה החשובה הזו בפסטיבל קאן. שמח ומודה על הזכות לשתף פעולה עם אגודת הלהט"ב ולעבוד עם צוות כל כך מצוין להישג הזה. אנחנו בבלאנקו מאמינים בקריאייטיב ככלי להשפעה על החברה והתרבות ולהשגת מטרות עסקיות עבור חברות ומותגים, ואנחנו גאים בהישג הפשוט מדהים הזה בתור סוכנות פרסום עצמאית מישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה