שיווק ופרסום

איתי לוי ברגע של נוסטלגיה: הצצה מיוחדת לקראת המופע הנדיר

איתי לוי ועידן יניב יופיע בקרוב יחד באירוע חברה, ובהצצה נדירה אנו משתפים אתכם בהשיתוף הפעולה הנוסטלגי לשיר "את יפה". צפו בתיעוד מחדר החזרות
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום אור דנון)
איתי לוי ועידן יניב הם שניים מהזמרים האהובים ביותר בישראל. לפני למעשה מעשור, עידן יניב הוציא את השיר "את יפה" שהפך ללהיט אדיר וכבש את מצעדי הפזמונים בישראל.
היום (רביעי) נחשף קטע נדיר של עידן יניב ואיתי לוי. איתי לוי יארח את עידן יניב באירוע חברה בקרוב, שם ישירו את הלהיט שלו "את יפה", ולכם מגיעה הצצה נדירה במיוחד לחדר החזרות של שני האמנים האהובים.
כזכור, לאחרונה חשף איתי לוי כי הוא נמצא בזוגיות חדשה ומסתורית. בראיון ל"ישראל בידור" חשף הזמר: "לא תמיד חייב לבוא ולגנוב את ההצגה, אני לא רוצה להביא אותה כדי לגנוב את ההצגה, אבל כן, יש אותה. אני אספר לך שזה יקרה מאמי. אני לא צריך שישדכו לי אני מלא בהצעות. בחורה דתייה? אני התכוונתי שתהיה דתייה בבפנים שלה, בעקרונות שלה וכנראה הדברים שאמרתי בעבר התפרשו לא נכון".
כזכור, בתחילת השנה החלו חרושת של שמועות על כך שהזמר המפורסם, איתי לוי, נכנס לזוגיות חדשה עם דוגמנית צעירה בשם עדן כהן, שמועות שהגיעו לשיא אחרי שנצפה איתה באולם אירועים באשדוד כשהשניים לא הסתירו את הקרבה ביניהם. אבל אחרי כחודש וחצי יחד, הקשר ביניהם נגמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה