שיווק ופרסום

רשת SCOOP השיקה סניף חדש: מדוע הפרזנטורית אודיה לא הגיעה?

חברת SCOOP השיקה סניף חדש בעלות של 800 אלף שקל בקניון עופר שבחדרה, ומיד נסע לקבל את רישיון הטיס שהוציא. וגם: מדוע הזמרת אודיה אזולאי, פרזנטורית החברה, נעדרה מהאירוע?
מערכת ice | 
חנות סקופ בחדרה (צילום שלומי ברק)
איש העסקים רוני אינסאז, מבעלי חברת SCOOP, הגיע אמש (שני) לאירוע חגיגי לרגל פתיחת הסניף ה-75 של הרשת, בקניון עופר חדרה, מקבוצת קניוני עופר. מיד לאחר האירוע, נסע אינסאנז למועדון סקאי בהרצליה, לאירוע חגיגי נוסף, לקבלת  תעודת רישיון טייס, וזאת לאחר שעבר קורס טייס פרטי. 
אינסאנז פתח את האירוע ואמר: "הסניף החדש בקניון עופר חדרה הוא סניף הדגל של הרשת אשר משתרע על שטח של 250 מ"ר ונפתח בהשקעה הנאמדת בכ-800,000 שקל. סניף  זה  הוא יריית הפתיחה לחשיפת השפה הוויזואלית החדשה של רשת SCOOP  ואנו מתכוונים בשנה הקרובה לשפץ ולשדרג כ-30 סניפים בקונספט החדש וכן לפתוח 6 סניפים חדשים במהלך 2023". 
האירוע כלל מינגלינג, קוקטייל וטקס קביעת מזוזה וגזירת סרט עם בן דבש, מנכ"ל קניון עופר חדרה.  בן דבש, מנכ"ל הקניון, חתם את האירוע ואמר: "פתיחתו של סניף הדגל של רשת סקופ בקניון עופר חדרה הינו שלב נוסף בשדרוג תמהיל הקניון והעמקת המגוון. אנו שמחים וגאים שרשת SCOOP החליטה להשיק את השפה החדשה ואת חנות הדגל בקניון עופר חדרה".
בן דבש ורוני אינסאז (צילום: יח"צ רשת סקופ)
כמו כן, דבש ברך את אינסאנז על רישיון הטייס. לאירוע הוזמנה הזמרת אודיה אזולאי, הפרזנטורית של רשת SCOOP, שנאלצה להיות בשעה זו בחזרות, אך שלחה סרטון ברכה וכל הסניף קושט עם תמונות שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה