שיווק ופרסום

נלי תגר בקמפיין חדש ומסקרן לכבוד יום כדור הארץ

נלי תגר השתתפה לאחרונה בקמפיין המדגיש את היתרונות הסביבתיים שיש לרכבים החשמליים, בדגש על ליפ מוטור T03. תגר הסבירה בפרסומת את היתרונות שבנהיגה על רכב חשמלי באופן הומוריסטי
מערכת ice | 
נלי תגר (צילום משרד 'טוויסטד')
מטרו מוטור, יבואנית מותג הרכב החשמלי LEAP MOTOR, השיקה בחמישי קמפיין חדשני בכיכובה של הפרזנטורית נלי תגר לכבוד יום כדור הארץ שחל ביום שבת. הקמפיין, עליו אמון משרד הפרסום טוויסטד, מדגיש את היתרונות הסביבתיים העצומים שיש לרכבים החשמליים בדגש על ליפ מוטור 03T המאפשרת התניידות ללא פליטת מזהמים.
בפרסומת מדגישה נלי תגר בדרכה הייחודית את היתרונות שבנהיגה על רכב חשמלי באופן הומוריסטי ומבדר. "לחבק חשמליות זה לחבק את הסביבה, זה לחבק אוויר נקי, זה לחבק את השקט וציוץ הציפורים, זה לחבק את החיסכון בדלק… תודו לחשמלית שלכם שהיא משחררת אתכם מדלקים מזהמים" כך אומרת נלי בפרסומת.
ה-T03 הוא דגם 5 דלתות, המעוצב בסטייל צעיר וטרנדי המוצע בשלל צבעים. הרכב תוכנן בארכיטקטורת הנעה חשמלית (BEV), מה שאפשר להשיג תכנון אופטימלי של מודול הסוללה, ייעול מקסימלי של מערכת ההנעה החשמלית  וטווח נסיעה ארוך יותר.
ה-T03 מגיע עם אבזור עשיר ויוצא דופן ביחס לסגמנט: מסך מולטימדיה טאץ' גדול במיוחד המאפשר שליטה ובקרה על כלל מערכות הרכב, לוח מחוונים דיגיטלי צף ו-11 חיישנים מלפנים ומאחור, המסייעים לנהג בעת חניית הרכב, כמו גם מצלמה אחורית מקורית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה