שיווק ופרסום
נטפליקס ולקוסט במהלך מטורף: הקולקציה הנדירה יצאה למכירה בישראל
נטפליקס ולקוסט משתפות פעולה כדי לשחרר קולקציה חדשה המאחדת בין כמה מעולמות התוכן של התוכניות האהובות ביותר של השירות לבגדים האייקוניים של לקוסט - חולצות פולו, סוודרים, אימוניות ועוד. הקולקציה נמכרת בקניון רמת אביב ובקניון הזהב, ובחנויות פקטורי 54
נטפליקס ולקוסט משתפות פעולה כדי לשחרר קולקציה חדשה המאחדת בין כמה מעולמות התוכן של התוכניות האהובות ביותר של השירות לבגדים האייקוניים של לקוסט - חולצות פולו, סוודרים, אימוניות ועוד.
החל מה-12 באפריל, תצא הקולקציה המשותפת, במסגרתה התנין של לקוסט יעוצב מחדש על פי תלבושות התוכניות האהובות מנטפליקס. נטפליקס נתנה למותג הביגוד לקוסט חופש יצירתי לעבוד עם הסדרות שלה ושמונה תוכניות נבחרו בשל ערכיהן והקהל המגוון שלהן, התוכניות הן: דברים מוזרים, המלכה שרלוט מברידג'רטון, בית הנייר, המכשף, לופן, חינוך מיני, צל ועצם ואליטה. הקולקציה תתאים לקהל מגוון, ביניהם: אוהבי הרפתקאות, מעריצי רומנטיקה, חובבי מופעי נוער וחובבי ספרות.
הלבוש האייקוני, חסר המגדר, של לקוסט עוצב מחדש על פי עולמות התוכן של שמונת הסדרות. חולצות פולו, כובעים ואימוניות כולם חלק מהמלתחה החדשה, באמצע הדרך בין ספורט לאופנה. לרגל המאורע, התנין של לקוסט לובש את התלבושות של דמויות נטפליקס בחלק מן הבגדים בסדרה והוא רקום או מודבק על כל פריטי הקולקציה. הקולקציה מעניקה למעריצים את ההזדמנות לשלב בין האהבה לסדרות האהובות עליהם ולמותג הבגדים האהוב בסגנונם האישי.
עבור "דברים מוזרים", פניו משתנות לאלו של הדמוגורגון המפחיד. כאות הבעת כבוד למלכה שרלוט מברידג'רטון, הוא חובש פאה גדולה מדי. יצירות אחרות מעוטרות בהדפס דמוי toile de Jouy (כותנה או פשתן מודפסים עם עיצובים של נופים ודמויות המזוהות עם המאה ה-18), בזמן שהתנינים המחופשים מנווטים בין גרפיקת-החתימה של פלטפורמת הסטרימינג. קולקציית חובה המעניקה למעריצים את ההזדמנות להחדיר את האהבה לסדרות האהובות עליהם ולמותג הבגדים האהוב עליהם בסגנונם האישי.
לבושות בפריטים של לקוסט Netflix X, הדמויות הפיקטיביות האלה יוצאות מגבולות המדים של 'נטפליקס וצ'יל'; בעודם מעוצבים ללובשם בכל מקום, בגדים אלה יוצגו בחנויות לקוסט ברחבי העולם.
קתרין שפינדלר, משנה למנכ"ל לקוסט, מספרת: "אנחנו חושבים שמוצרים יכולים להיות מדיום רב עוצמה בשביל סיפורים ושותפות עם לקוסט מציגה הזדמנות ייחודית למזג בין עולמות האופנה והבידור", אמר ג'וש סיימון, סמנכ"ל מוצרי צריכה של נטפליקס. "הקולקציה הזה היא דרך יצירתית למעריצים להביע את אהבתם לסיפורים ולדמויות שלנו".
עוד הוסיפה שפינדלר כי "אנו שמחים על שיתוף הפעולה הזה שהביא למפגש ייחודי בין שני העולמות שלנו ובין יצירתיות וחדשנות. הקולקציה הזאת, שנולדה משיתוף הפעולה שלנו, היא התגלמות המפגש העוצמתי הזה".
עוד ב-
במסגרת שיתוף הפעולה נוצרו סרטונים שמציגים את התנין בעולם שמשלב את היקום של לאקוסט עם התוכניות של נטפליקס. טווח המחירים נע בין 399-899 שקל. קולקציית הקפסולה תימכר בחנויות לקוסט בקניון רמת אביב ובקניון הזהב, בחנויות פקטורי 54 ובאתר FACTORY54.CO.IL.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה