שיווק ופרסום

השיפוץ הרס לכם את החיים? הכירו את קבוצת התמיכה לנפגעים

יכול להיות שנתקלתם בסרטון הזה בימים האחרונים, הזוג שרב בגלל שיפוץ לא מוצלח, האישה שנתקעה כי תקעו לה בקיר באמצע הבית והאישה שצבעו לה את הקיר בגוונים של זברה, כולם הגיעו לקבוצת תמיכה של "נפגעי שיפוצים" - קמפיין חדש שמציג הצצה לטראומה שחוו רבים
מערכת ice | 
שיפוץ בית (צילום Monkey Business)
זה לא סוד ששוק השיפוצים נחשב בעיני רבים ל"פרוץ" ו"מסוכן". וכאשר 60% אחוז מהצרכנים מעידים שהשיפוץ בהם כלכלית ובאיכות חייהם וכן כ-60% אחוז מהשיפוצים בארץ לא מסתיימים בזמן שהובטח ללקוח, הצרכנים צמאים לגורמים שיבואו ו"יעשו סדר" בשוק. מודל חדשני של חברת "סימפל, פשוט לשפץ" מציע שיטה לפשט ולייעל את תהליך השיפוץ עבור הלקוח.
הסרטון הקומי הוא בעצם חלק מקמפיין ההשקה של סימפל, שערה לטראומות של "נפגעי השיפוצים ששואפת להפוך את השיפוצים  יותר פשוטים ופחות "טראומתיים". בקמפיין מבית היוצר של משרד חוצ-פה, מנהלת הקבוצה חסרת האונים מנסה לתמרן בין שלל הסיפורים והתלונות של חברי הקבוצה.
לבסוף כאשר הקבוצה (המעט מטורללת יש לציין) מתפזרת, המנחה עוברת לתאר את היתרונות של סימפל, ולמה היא הופכת את השיפוץ לפשוט. בין אם שיפצתם את הבית ובין אם לא, כנראה שהייתם נהנים להיות זבוב על הקיר בקבוצה כזו.
הקמפיין אשר יעלה בכלי מדיה נרחבים "סימפל, פשוט לשפץ" יכלול גרסה אחת ארוכה ולצדה גרסאות קצרות של סיפורים אישיים. אז יכול להיות שלא מעט צופים בפרסומות יחושו הזדהות איתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה