נדל"ן ותשתיות

סקר מפתיע: כמה כסף אדם ממוצע מוכן להשקיע בשיפוץ הבית?

סקר שנערך בקרב אלפיים בעלי בתים בארה"ב, בדק כיצד הם גורמים לביתם להראות שוב כמו חדש - וכמה כסף הם מוכנים לבזבז על השיפוץ
מערכת ice |  1
שיפוץ בית (צילום Monkey Business)
בעל הבית הממוצע מוכן להוציא 42,000 דולר כדי לעשות לבית שלו מתיחת פנים. סקר שנערך בקרב אלפיים בעלי בתים בארה"ב, בדק כיצד הם גורמים לביתם להראות שוב כמו חדש ומדווח כי רובם רוצים לעדכן את מראה הבית שלהם (69%). בסך הכל, 63 אחוזים מסכימים שהבית שלהם יכול לעבור שיפוץ. הסקר גם מגלה כי לשישה מתוך 10 בעלי בתים, יש חזון ספציפי לגבי האופן שבו הם רוצים שהבית שלהם יראה, ירגיש ויתפקד (62%). לרוב אותם נשאלים יש מוטיבציה לבצע שינויים בביתם כדי להשיג חזון זה (77%).
חוקרים אומרים כי בעת שיפוץ, 27 אחוז מבעלי הבתים מחפשים ליצור חלל עכשווי יותר, המאופיין במשטחים מלוטשים, קווים נקיים, תוכנית קומה פתוחה עם שפע של אור טבעי. אותו אחוז מהנשאלים מחפשים בית בסגנון בית חווה ובוחרים בעיצוב פשוט עם קסם כפרי. כמעט חמישית מהנשאלים שיתפו כי בית חווה הוא סגנון הבית האידיאלי שלהם (19%), הכולל קומה אחת ופטיו. עבור רבים, עדכון הבית יכלול יצירת שטח פתוח יותר (31%), מציאת דרכים להכניס יותר אור שמש טבעי (30%), או שינוי הצורה או הגודל של החלונות שלהם (29%).
בעלי בתים מבצעים עדכונים אסתטיים קלים תחילה. עם המעבר, חלק מהפרויקטים הביתיים הראשונים שאנשים עסקו בהם כללו צבע או טפט (36%), ריצוף (33%) או גופי תאורה (29%), תוך ציון שמה שהיה שם כאשר הם רכשו את הבית היה ישן או לא אטרקטיבי. אחרים ביצעו שינויים כי הם פשוט לא אהבו את איך שזה נראה (41% כל אחד). שליש מהנשאלים ביצעו שינויים בביתם כדי לשפר את התפקוד ויעילות האנרגיה (34% כל אחד). ובכל זאת, מחצית מבעלי הבתים אומרים שיש שינויים שהם רצו לבצע בביתם מאז המעבר והם עדיין לא התמודדו איתם (51%).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במשך חצי שנה עשיתי שיעורי בית =
    א. א 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיתי וקיבלתי המלצות מהשכנים שעשו שיפוץ = אספתי טלפונים של בעלי מקצוע - עשיתי שיפוץ - קבלנים רצו 90 אלף שקל !! עשיתי ושילמתי יומית לבעלי המקצוע = עלה לי 34,000 שקלים בלבד ! יצא מהמם !!
    סגור