שיווק ופרסום

מה הקשר בין עולם פרסום לבין בינה מלאכותית?

חברת קודפיול קיימה האקתון ראשון מסוגו על מנת לפצח את אתגרי טכנולוגיית הפרסום בעקבות מהפכת הגנ'רטיב AI. מנכ״ל קודפיול: "עם הזמינות של הטכנולוגיות החדשות, אנחנו לוקחים את זה לשלב הבא"

מערכת ice | 
האקתון של קודפיול מבית פריון (צילום תומר פולטין)
מהפכת ה-Generative AI שפרצה לחיינו בשלהי 2022 ממשיכה להכות הדים ולהשפיע על כמעט כל תחום בעולם העבודה. השבוע, כחלק ממאמץ לפתח יכולות מתקדמות מבוססות AI בעולם טכנולוגיות הפרסום, חברת קודפיול, חטיבת ה-High Intent של פריון נטוורק, קיימה האקתון (פרויקט מאומץ) על מנת לפצח שמונה אתגרים טכנולוגיים. המטרה המרכזית של האירוע היא לפתח כלים, דרך הטכנולוגיה המהפכנית הזו, אשר יאפשרו לחברה בפרט ולעולם הפרסום בכלל לפרוץ גבולות בנושא צמיחה ורווחיות. 
שימוש בטכנולוגיית AI בעולם הפרסום עשויה להביא לשיפור בתהליכי קניית מדיה בהיקף גבוה, בזיהוי כוונת רכישה של גולשים ובשימוש חכם בדאטה על מנת להמשיך ולאמן את המודלים - בכדי למקסם רווחיות באופן עקבי. 
האתגרים כללו פיתוח יכולות חדשות בתחום פרסום מבוסס חיפוש, הצגת יכולות AI שירחיבו את היצע הפרסום במובייל, שימוש חכם בדאטה (תוך שמירה על פרטיות הלקוח) בכדי למקסם המרה עבור קמפיינים שיווקיים, יצירת מודעות המתבססת על אופטימיזציה של AI ועוד. 
בהאקתון, שהתקיים במשרדים הישראלים של פריון נטוורק, לקחו חלק 11 צוותים מטעם קודפיול ופריון אשר במשך שלושה ימים עשו הכל על מנת לפתור את אתגרי עולם טכנולוגיות הפרסום של שנת 2023. כחלק מההאקתון, הצוותים הציגו כיצד אפשר לבצע פרויקטים מורכבים בעזרת טכנולוגיות החיפוש ורכישת המדיה של החברה בשילוב כלי AI כגון ChatGPT, ומידג'ורני (Midjourney).  

טל יעקובסון מנהל קודפיול, אורי אלייאביב מרצה ודורון גרסטל מנכל פריון (קרדיט תומר פולטין)
בין האתגרים, הצוותים קיימו סשנים של יצירה אינטראקטיבית עם המשתתפים השונים בהאקתון והדגמות כיצד ניתן להעביר ל-AI הנחיות מורכבות ולראות הפקה של תוצרים בלייב ועוד.

בנוסף, נהנו האורחים מהרצאת מבוא בנושא הג'נרטיב AI שהועברה על ידי אורי אליאבייב מנהל קהילת MDLI בישראל (Machine & Deep Learning Israel) וכן מהופעה חדשנית של אמנית AI שהציגה דרכי יצירה חדשות בפוקוס על פרסום בעזרת כלי AI.
מדברי טל יעקובסון, מנכ״ל קודפיול: ״בשנים האחרונות קודפיול משקיעה משאבים רבים ב-AI וכבר ממנפת את הטכנולוגיה לבניית פתרונות עבור פאבלישרים, בעלי אתרים ואפליקציות, כמו גם סוכנויות מדיה. כעת, עם הזמינות של הטכנולוגיות החדשות, אנחנו לוקחים את זה לשלב הבא מבחינת הפתרונות שנציע, כדי לתת עוד ערך לפאבלישרים ולשותפים שלנו ולשמור על מקומנו כמובילים בתחום הפרסום מבוסס חיפוש. 

צוות קודפיול (קרדיט תומר פולטין)
אני מאמין שהצלחה של חברה תלויה בין היתר באנשים שמניעים אותה קדימה. ההאקתון הזה הוא הזדמנות מצויינת להביא לידי ביטוי את היכולות והיצירתיות של הצוותים שלנו, להביא אותם יחד למטרה משותפת; פיצוח אתגרים ורעיונות חדשים ומהפכניים שיכולים לקדם את החברה ואולי אפילו את התעשייה כולה."
אודות קודפיול: חטיבת הHigh intent של פריון נטוורק, המספקת פתרונות בתחום החיפוש והפרסום ומסייעת לחברות בינלאומיות למקסם הכנסות מפרסום במנועי חיפוש, באתרים, אפליקציות ועבור קמפיינים שיווקיים. החברה היא בין השותפות הגדולות ביותר של מיקרוסופט ומנוע החיפוש שלה בינג, ואף זכתה בתואר ״שותף השנה העולמי״ לשנת 2021 של מיקרוסופט בתחום הפרסום מבוסס החיפוש. התואר הוענק לחברה בעקבות שיתוף פעולה מוצלח עם מיקרוסופט וחדשנות טכנולוגית – שהניבו צמיחה בהכנסות והרחבת הפעילות המשותפת בתחום החיפוש.  
אודות פריון: Perion (פריון) היא חברת טכנולוגיה ציבורית אשר מעניקה פתרונות פרסום ושיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות, והיא נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ובבורסת נאסד"ק. תחומי ההתמחות של החברה הם מתן שירותי פרסום דיגיטלי למותגים ולאתרי תוכן, על פי שלושת עמודי התווך העיקריים של פרסום דיגיטלי - חיפוש מודעות, מדיה חברתית וויזואליזציה. החברה הוקמה בשנת 1999 וכיום עומד בראשה דורון גרסטל, המכהן כמנכ"ל מאז 2017. מטה החברה נמצא בחולון, וסניפים נוספים ממוקמים בתל אביב, ניו יורק, סיאטל, קייב, פריז, והיא מעסיקה כ-500 עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה