שיווק ופרסום

דלק ישראל בוחנת שינויים: האם תצא למכרז על תקציב הפרסום?

דלק ישראל שרכשה השנה את בורגר קינג ישראל ויצאה למיתוג של חנויות הנוחות בהשקעת ענק, בוחנת מעבר של תקציב הפרסום ממשרד גליקמן שמיר סמסונוב, והחלה לגשש מול משרדי פרסום אחרים. מדלק  נמסר: "אנו בודקים את נושא הפרסום של הקבוצה לשנת 2023, עדיין אין החלטה בחברה  בנושא זה. יודגש כי משרד הפירסום שלנו - גליקמן"
מערכת ice |  1
יורם אייל מנכ"ל דלק ישראל (צילום לנס הפקות)
לאחר שנתיים עם משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, בחברת דלק ישראל בוחנים יציאה למכרז על תקציב הפרסום, ואף נעשתה פנייה לכמה משרדי פרסום לצורכי גישוש בעניין ביניהם ככל הנראה ראובני פרידן. נזכיר שתקציב הפרסום כולל גם את רשת בורגר קינג שנרכשה על ידי החברה במהלך השנה.
דלק יצאה רק לפני כמה חודשים למיתוג מחדש של תחנות הדלק וחנויות הנחות בעלות 100 מיליון שקלים. בחודש יולי האחרון הודיעה החברה  על תהליך מיתוג מחדש של חנויות הנוחות של דלק "ג'ו",  הכולל שיפוץ ומיתוג התחנות בנראות החדשה, כאשר שם תחנות הדלק יוחלף מ-'מנטה' 'JOE'. המהלך לווה בקמפיין פרסומי  שיצר משרד גליקמן סמסונוב שמיר ויתמקד בקפה שמציעה חנות הנוחות. בחברה ציינו כי הצעד החדש מוערך בעלות של כ-100 מיליון שקלים. הקול שליווה את קמפיין הפרסום אשר ישודר בכל כלי המדיה: טלוויזיה, רדיו, דיגיטל, רשתות חברתיות וסניפי הרשת הינו קולו של השחקן שלמה בראבא.
המהלך למעשה נבחן בחודשים האחרונים באופן פתוח גם עם משרד הפרסום גליקמן, וזאת לבחינה מחודשת לגבי הצרכים של דלק וזאת לאור מיעוט הפרסום בענף תחנות הדלק בכלל ושל חברת דלק ישראל בפרט, והאם משרד פרסום בסדר גודל של גליקמן מתאים לחברה.
מדלק  נמסר: "אנו בודקים את נושא הפרסום של הקבוצה לשנת 2023, עדיין אין החלטה בחברה  בנושא זה. יודגש כי משרד הפירסום שלנו - גליקמן".

המיתוג החדש של התחנה החדשה. צילום: סיון פרג'.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דלק רוצים את גדעון עמיחי ובצדק (ל"ת)
    יובל 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור