שיווק ופרסום

מתולתלות: הבנות של אבי טולדנו ורמי קלינשטיין בקמפיין משותף

שתי הזמרות והשחקניות הצעירות והמתולתלות - ליהי טולדנו, הבת של אבי, ונועם קלינשטיין, הבת של רמי וריטה - נבחרו לשמש כפרזנטוריות של סדרת מוצרי התלתלים אמיקה
מערכת ice | 
ליהי טולדנו ונועם קלינשטיין (צילום טל רביבו)
לא רק הבנות של: צמד הזמרות ליהי טולדנו ונועם קלינשטיין נבחרו להוביל במשותף את סדרת מוצרי התלתלים של "אמיקה".
החיבור בין הבנות של זמרי העל של ישראל, אבי טולדנו וריטה ורמי קלינשטיין, נוצר לא רק בגלל הוריהן המפורסמים, אלא בזכות עצמן ובעקבות שיערן המתולתל.
ביום ראשון הקרוב יתקיים יום צילום מיוחד עבור המותג "אמיקה", להשקת קו המוצרים החדש עבור שיער מתולתל. "אמיקה" בחרה בזמרות הצעירות שייצגו את האישיות של המותג.

ממש בימים אלה ליהי טולדנו, רק בת 20, שהשתחררה לא מזמן משירות בלהקה צבאית, נבחרה לתפקיד הראשי הנחשק במחזמר "מרי לו" המבוסס על שיריו של צביקה פיק ז"ל. נועם קלינשטיין, בת 21, שעבדה קשה מאוד כל חייה כדי שלא יגידו שהיא זמרת רק בזכות הוריה אלא בזכות עצמה, הוציאה אלבום בכורה חשוף ואישי.
ליהי טולדנו פרצה לחיינו בגיל 17 בלבד כשכבשה את הבמות של "הכוכב הבא לאירוויזיון". אמנם היא לא נבחרה לייצג את ישראל, אבל כן יצאה מהתכנית עם אהבה חדשה, גם אם לזמן קצר בלבד עם כוכב אחר מהתוכנית - אור עמרמי ברוקמן. בקיץ האחרון נבחרה טולדנו לשחק בסדרה "תאלתה" במקום יעל שלביה, בזכות יכולות השירה שלה.
נועם קליינשטיין, שהיא גם מדבבת בסרטים, לוהקה לאחרונה גם לתפקיד בעונה החמישית של הסדרה זיגי, סדרת נעורים ישראלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה