שיווק ופרסום

מותג הטיפוח לאוקסיטן פותח סניף דגל בהשקעה של 2 מיליון שקל

מותג הטיפוח המוביל לאוקסיטן משיק השבוע את חנות הדגל החדשה שלו בהשקעה של שני מיליון שקלים, אשר כולל מתחם ספא יוקרתי ומגוון חדש של טיפולים לנשים וגברים
מערכת ice | 
חנות הדגל של לאוקסיטן (צילום אלעד גוטמן)
מותג הטיפוח והבישום הפופולרי מצרפת, לאוקסיטן, השיקה היום (שלישי) את חנות הדגל החדשה בעזריאלי שרונה תל-אביב, על פני 170 מ"ר, אשר כוללים גם מתחם ספא עם שלושה חדרי טיפולים. מדובר בסניף ה-12 של המותג בארץ והושקעו בהקמתו 2 מיליון שקלים. 
החנות מציגה את כלל המוצרים של המותג לפי קטגוריות, ביניהן טיפוח שיער, גוף, פנים ועוד. באמצע החנות הוצב עץ זית גדול הממחיש את מסירותו של המותג לשמירה על קיימות ואיכות הסביבה. במסגרת זו, המותג מתחייב עד 2025 להפוך את כלל בקבוקי האריזה שלהן לעשויים ממאה אחוז פלסטיק ממוחזר.
יתרה מכך, לקוחות המותג יוכלו לעשות שימוש חוזר באריזות הללו באמצעות רכישה של אריזות מילוי בסניף ובמחיר מוזל יותר.
לצד החנות מושק גם מתחם הספא היוקרתי במתחם ולו שלושה חדרי טיפולים, כאשר אחד מהם גם נגיש לבעלי מוגבלויות. השירותים בספא יכללו 15 טיפולי ספא במחירים משתנים, ביניהם טיפולי גוף ופנים ב-450 שקלים ל-90 דקות. לחברי המועדון של המותג ישנם 10% הנחה על הטיפולים.
סטפן  בלג'מן מנהל מותג לאוקסיטן מוסר כי: "אנו נרגשים להשיק את חנות הדגל והספא של ל'אוקסיטן , בסטנדרטים הגבוהים ביותר, לאחר שנים רבות ומוצלחות במיקומנו הקודם במתחם שרונה. החנות והספא החדשים, אינם  משמשים רק כמקום למכירת מוצרים או מכירת חוויה בספא , אלא באים לשרת גם אג'נדה חשובה העומדת בראש מעייניה של חברת ל'אוקסיטן בכל העולם– קידום והטמעת נושא הקיימות והמחוייבות לסביבה ולקהילה. המארזים הממוחזרים, מכשיר המילוי החדשני שלנו, הצגת כתב ברייל על המארזים, ופעילויות נוספות אותם אנו יוזמים עם עמותות שונות בישראל, מקבלים ביטוי רחב בסניפי הרשת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה