שיווק ופרסום

ויקטוריה סיקרט תושק מחר בישראל: כמה שונה המחיר לעומת העולם?

מותג הענק של הלבשה התחתונה, ויקטוריה סיקרט, יושק מחר באופן רשמי בארץ תחילה רק דרך האתר ובהמשך גם עם חנויות פיזיות בפריסה ארצית. רגע לפני ההשקה בדקנו לכם את המחירים וכמובן את ההשוואה 
מערכת ice |  2
ויקטוריה סיקרט ישראל (צילום VS&CO)
לאחר כשנתיים של ציפייה מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי והמבוקש, ויקטוריה סיקרט, יושק מחר באופן רשמי בישראל. תחילה הציבור הישראלי יוכל ליהנות מאתר אונליין שיאפשר הזמנה נוחה ואפילו אופציית החזרה ממש עד דלת הבית. עד שנת 2025 דלתא ישראל מותגים, בעלת הזיכיון, מתכננת לפתוח כ-10 חניות ברחבי הארץ, בהשקעה כללית של 70 מיליון שקל.
האתר החדש יאפשר לנו ליהנות מכלל מוצרי המותג, ביניהם חזיות, תחתונים, לנז'רי וגם ממוצרי הביוטי כמו קרמים ובשמים. הרכישה תתאפשר באמצעות האתר הישראלי הייעודי: www.victoriassecret.co.il, והחברה תתחייב לשלוח את ההזמנה תוך שלושה ימים וכאמור תאפשר החזרה מהירה מפתח הבית וללא עלות נוספת.
החברה תשווק בארץ טווח מידות רחב, החל מתחתונים וביגוד בגודל אקסטרה סמול ועד דאבל אקסטרה לארג' וטווח חזיות של 70A-85F. אבל, לצד ההתרגשות הגדולה עבור הצרכנים והצרכניות, אי אפשר שלא לדבר על המחירים. המחירים עבור החזיות יעמוד על 169-369 שקלים, התחתונים בטווח של 45-129 שקלים, פיג'מות ולנז'רי בטווח של 195-429 שקלים.
בתחום הטיפוח נוכל לרכוש בשמים במחיר של 89-345 שקלים, מי גוף ומוצרי טיפוח גוף ב-45 עד 109 שקלים, תיקים וארנקים בטווח של 89-389 שקלים. 
ביחס לאתר האמריקאי של המותג נוכל כמובן למצוא פערים, שאינם כוללים את תוספות המס במעמד התשלום. למשל, נוכל למצוא חזיות בסיסיות במחיר של 35 דולר שהם כ-120 שקלים, תחתונים רק ב-5 דולר ואפילו את מי הגוף המוכרים והבשמים של החברה כבר אפשר לרכוש בארץ וללא הנחה בפחות מ-60 שקלים, באתרים נבחרים. חשוב לציין כי המשלוח מארה"ב עומד על כ-30 דולר ובארץ מ-199 שקלים המשלוח ללא תשלום, כולל שליח להחזרה עד הבית ללא עלות.
בין היתר, דבר חיובי ביותר שנוכל לראות כבר עכשיו מהקמפיינים של החברה זה כמובן הייצוג המגוון של דוגמניות מרקעים שונים. למשל מככבות דוגמניות מכלל המידות, הרקעים, גווני עור ואפילו נראה דוגמניות בעלות מוגבלות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שלא תטעו
    אני 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה הזו איבדה מהרלוונטיות שלה בארצות הברית. מביאים אותה לפה בניסיון להרוויח משהו לפני שתיסגר. חברה סקסיסטית עם בעלים ימנים קיצונים תמכי טרמפ שהתחילה לכלול דוגמנים מכל קשת האוכלוסיה באיחור רב על פני כל היתר רק כי סבלו כלכלית מההחלטה לא לכלול שמנות בקמפיינים שלהם.
    סגור
  • 1.
    ויקטוריה סיקרט
    אורח 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיחור של 80 שנה
    סגור