שיווק ופרסום

הקליפ של נגה ארז עבור אמדוקס מזכה את מקאן טק בפרס יוקרתי

לפני שנה נגה ארז שיתפה פעולה עם חברת אמדוקס עבור מיתוג מחודש והיום החברה ששיתוף הפעולה היה פרי דמיונה, מקאן טק, זוכה בפרס יוקרתי על כך
מערכת ice | 
אמדוקס (צילום פלאש 90)
לפני כשנה עלה הקמפיין המושקע של חברת אמדוקס עם נגה ארז וכעת משרד הפרסום שאחראי על ההצלחה הזו ועבור כלל עבודתה עבור אמדוקס מקבלת פרס יוקרתי. מדובר במשרד הפרסום מקאן טק אשר זוכה בפרס The Drun for B2B בקטגוריית המיתוג המחודש. לצד מקאן זכו בפרסים גם ספוטיפיי, גוגל, מייקרוסופט וסיילספורס.
אמדוקס היא חברת היי-טק וותיקה ועל כן המשימה של מקאן הייתה להעניק לה תדמית רעננה יותר בתור חברה בינלאומית, עדכנית, שפעולת בחזית הקדמה הטכנולוגית ולא רק היותה ספקית לתאגידים בינלאומיים. המפתח לכך היה כנראה בידי נגה ארז, הזמרת הפופולרית שפרצה גם בחו"ל בשנים האחרונות. עם חברת מקאן היא הפיקה שיר קליט וקליפ צבעוני שפרץ גם מחוץ לקמפיין.
הקליפ הגיע ל-16 מיליון צפיות ביוטיוב והעלה את המודעות לחברה ושינוי התפיסה סביבה. בעקבות הצלחתו, החברה חוותה עלייה משמעותית בכמות הגשת קורות החיים למשרות הפנויות והיא זכתה לפרסים נוספים בתחום המיתוג. 
מנכ"ל McCann Tech, שי אלמגור סיפר על הזכייה: "אני גאה בצוות McCann Tech ובשיתוף הפעולה עם צוות McCann Enterprise על הזכייה בפרס היוקרתי. McCann Tech הפכה בשנה האחרונה לשחקנית בינלאומית ועובדת עם חברות הייטק ישראליות מובילות בעולם ומסייעת להם לחדור לשווקים בינלאומיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה