שיווק ופרסום

רון נשר משפיל את כוכבי האח הגדול: "די עם החרטא"

לאחר שהפרידה שלהם הפכה לשיחת היום, נתנאל רודניצקי ודיאן שוורץ חטפו מהראפר: "איך זה מסתדר עם העובדה ששניכם חתומים באותה סוכנות??? יולי! די עם החארטות. אתם לא מעניינים ואנשים כבר מחכים להישרדות", האם זה באמת תרגיל לשיווק השיר החדש של הדייר?
מערכת ice |  3
רון נשר (צילום מתוך האינסטגרם)
לא מעט שמועות התרוצצו ברשתות החברתיות בנוגע לפרידה של נתנאל רודניצקי ודיאן שוורץ שכיכבו בעונה האחרונה של האח הגדול ברשת 13, אבל הנפוצה ביותר הייתה שמדובר בתרגיל הראשון בספר יחסי ציבור לטובת קידום שירו החדש של הדייר לשעבר.  
אלא שדיאן החליטה לשתף את עוקביה כי היא לא חלק מכך ושזו פרידה אמיתית וכי היא: "מאחלת המון הצלחה בהמשך ושהיא תהיה מבוססת על כשרון ולא על רפש כזה". יחד עם זאת, בשל העובדה ששוורץ ורודינצקי חתומים יחדיו בסוכנות יולי חיזקו לראפר רון נשר את התחושה שבכל זאת מדובר בתרגיל.

תחילה נשר יצא בעקיצה ברור לכיוון שוורץ על הסטורי שהעלתה בנושא, כאשר כתב:"יאאא שוב פעם ניחשתי נכון, רק כשאת טוענת שאת לא מודעת למהלך וזה הכל החלטת הניהול שלו. איך זה מסתדר עם העובדה ששניכם חתומים באותה סוכנות??? יולי! די עם החארטות. אתם לא מעניינים ואנשים כבר מחכים להישרדות. תנסו גולסטאר אולי שוב ידברו עליכם!".
על הווי הכחול שקיבל רודניצקי לעומת שוורץ שלה יש יותר עוקבים כתב:"ולא בא לי לחמם אבל איך הסוכנות דאגה לו לוי כחול? צריך אייטמים וכתבות בשביל אישור וכל הכתבות עליו הם בכלל בגללך ויש לך יותר עוקבים, אני במקומך עושה בלאגן זה מביך! אתם באותה סוכנות וזו אפליה חחחחח". בהחלט אווץ'.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו
    משה 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד הפעם יש לחפור מה להגיד .הפעם מצא קורבן חדש.האיש גמור מחפש כול הזמן למי להציק.כנראה חולה בראש. רון נשר תמשיך לעשות לייבים לבני13.אולי לא ישעמם לך מטופש.
    סגור
  • 1.
    בושה
    אלי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 4
    עוד פעם הקנאה אוכלת את רון נשר איש מתוסכל.באיזה סוכנות את רשום רון נשר סוכנות המתוסכל המתמיד.רון תיתקדם
    סגור
  • אמת
    אמת 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא היחיד שאומר את האמת
    סגור