שיווק ופרסום
השורד האחרון: טילטיל קוטף קמפיין חדש חם מהתנור
זוכה הישרדות לשעבר לירון אורפלי (טילטיל) נבחר לפרזנטור הראשון אי פעם של רשת פיצה פרגו, בהסכם שנמדד במאות אלפי שקלים
זוכה "הישרדות" ומגיש הדו"ח היומי בערוץ 13 לירון אורפלי ("טילטיל") יהיה הפנים החדשות של פיצה פרגו ולמעשה הפרזנטור הראשון שלהם מזה 30 שנה שהרשת הוותיקה קיימת.
בהסכם שנמדד במאות אלפי שקלים, חתמו רשת פיצה פרגו, שבבעלות אלון סהר וניקי אריה, עם טילטיל שמככב שנים רבות על המסכים ואמר: "אני שמח וגאה להצטרף למשפחת פיצה פרגו, ששמה לעצמה למטרת דגל לעזור לחיילים בודדים ומעורבות חברתית".
הרשת קיימת 30 שנה ומונה 24 סניפים בפריסה ארצית ועתידה לפתוח מספר סניפים בשנה הקרובה. היא אחת מנותנות החסות של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, ומעורבת בנושאים קהילתיים-חברתיים בשיתוף פעולה עם המועדון, ובין היתר מאמצת חיילים בודדים.
בעבר השתתף טילטיל בקמפיין לאפליקציית הנסיעות של חברת ריידר (Rider), היה פרזנטור למתחם הבילוי והקניות "פיאנו" בעיר ימים פולג נתניה וקמפיין גיוס נהגים של באבל דן. כן הוא עורך הפעלות של יום הולדת הישרדות.
עוד ב-
לפני שלוש שנים חשף טילטיל כי הוא לקוי שמיעה: "באוזן אחת אני שומע בערך 50 אחוז, ובשנייה בערך 20 אחוז", סיפר בראיונות, "טענו שזה כנראה גנטי, למרות שאין אצלנו במשפחה מקרה דומה. נתנו לי שתי אופציות: האחת - לעשות ניתוח, שסיכויי ההצלחה שלו הם 50 אחוז. השנייה - להיעזר במכשירי שמיעה. בחרתי באופציה השנייה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה