שיווק ופרסום

מסי, ניימאר וסטרלינג בקמפיין חדש לבירת המונדיאל הרשמית

מסי, ניימאר ורהים סטרלינג מככבים יחד בקמפיין חדש של מותג הבירה באדוויזר לכבוד המונדיאל בקטאר
מערכת ice | 
פרסומת לבאדוויזר (צילום צילום מסך מיוטיוב)
AB InBEV יצרנית "באדוויזר", בירת המונדיאל הרשמית, בחרה בליונל מסי, ניימאר ורהים סטרלינג לשגרירי המותג במהלך משחקי גביע העולם בכדורגל. השלושה משתתפים בקמפיין The World is Your to Take שיוביל את משחקי המונדיאל קטאר 2022.
מותג באדוויזר מעניק את החסות המרכזית למשחקי המונדיאל בקטאר, ולקראתו השיקה את הקמפיין שיקבל חשיפה גדולה יותר מכל קמפיין אחר של המותג מיום הקמתו לפני 146 שנה.  בקמפיין רואים את אגדות הכדורגל מובילות קבוצה של אוהדים במורד מנהרות השחקנים אל המגרש. החבורה הנרגשת רוקדת, מתרוצצת והולכת כשהיא אוחזת בדגלים ממדינות וקבוצות שונות, כולל דגל הגאווה. ברקע מתנגן השיר Everybody Wants to Rule the World של להקת Tears for Fears.

"הנחישות להתגבר על אתגרים בכדי להגיע לגדולה, כמו שראינו אינספור פעמים ממסי, ניימאר ג'וניור וסטרלינג, מהווה השראה עבורנו ועבור מעריצים ברחבי העולם. אנו מקווים שהקמפיין החדש שלנו יזכיר למעריצים שלא משנה מה עומד בדרככם, העולם הוא שלכם", אמר טוד אלן, סמנכ"ל השיווק העולמי של באדוויזר.
אגב, יומיים בלבד לפני המונדיאל הודיעה המארחת קטאר כי תאסור מכירת בירה בתוך האיצטדיונים, מה שעלול להוות הפרת הסכם עם באדוויזר.
בנוסף, באדווייזר משתפת פעולה עם הראפר ליל בייבי, אשר מציג סינגל חדש בשם "The World is Yours to Take" בהשראת קמפיין המותג ויהווה את הפסקול הרשמי של משחקי המונדיאל 2022. 
במהלך המונדיאל תצא חברת הכרם, המפיצה של בירת באדוויזר בישראל, עם מגוון פעילויות בברים השונים ותשיק את המותג במהדורת מונדיאל ברשתות השיווק. בנוסף, באדווייזר חברה אל חברת ריפלס אשר תציע לאוהדים להדפיס מגוון של תכנים ייעודיים מעוצבים על גבי קצף הבירה. עמדת ריפלס תעמוד בבר הספוטניק במהלל כל תקופת המונדיאל.
כזכור, שלשום פורסם קמפיין נוסף של ליאו מסי לקראת המונדיאל, עבור המותג לואי ויטון, בו הוא מככב ביחד עם כריסטיאנו רונאלדו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה