שיווק ופרסום

המחליפה של עדן פינס נחשפת: מי מצטרפת ליעל שלביה?

לאחר שעדן פינס החליטה שלא להמשיך עם רנואר ולהסתכל הלאה אל האתגר הבא שלה, השחקנית המוכרת תצטרף לצוות שכולל את בת הזוג של עומר אדם ולעומר נודלמן
מערכת ice | 
יעל שלביה בקמפיין חדש (צילום עירד נצר)
לאחר שבחרה אחרי שלוש שנים של עבודה משותפת ביחד לעזוב את רנואר, הדוגמנית המחליפה של עדן פינס כפרזנטורית של מותג האופנה נמצאה ומדובר בלא אחרת מאשר השחקנית המוערכת ניב סולטן.
כזכור, הדוגמנית הישראלית הבינלאומית הצטרפה למותג בשנת 2019 והפכה לאחת הבולטות בקמפיין לצד יעל שלביה, עומר נודלמן, רן דנקר, ברק שמיר ועוד לדוגמנית המובילה של המותג. פינס ושלביה אף הצטלמו יחד לקמפיין לרנואר בתאילנד לפני כשלוש שנים. כעת סולטן תהיה הפנים החדשות במקומה.

במקביל, גם נמסר על פי גורמים בסוד העניינים, החליטה בשלב הזה פינס שלא להמשיך עם החברה ולהסתכל הלאה אל האתגר הבא שלה, ובימים אלה מתנהל משא ומתן לגבי שיתוף פעולה חדש וגדול, גם הוא בתחום האופנה עם רשת אחרת.
אגב, הדוגמנית המובילה נמצאת בלב העניין הציבורי יותר מבדרך כלל וזאת לאור השמועות הבלתי פוסקות על קשר רומנטי עם הכדורגלן ניימאר וגם סימון סוסינה ובצל הפריצה לחשבון הטוויטר שלה. כעת, בסטורי חדש וחושפני פינס חולקת שקיבלה התקף חרדה בזמן שהותה בקניון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה