שיווק ופרסום
כתבת "לאשה" נגד נטע אלחמיסטר: "אל תהיו כמוה"
הקמפיין שפונה לנשים לרכוש פריטי אופנה, זכה לביקורת חריפה מכתבת מגזין "לאשה". האם מדובר בזלזול בדעתן של הנשים?
הפרסומת החדשה של אתר האופנה TERMINAL X בהובלת הפנים החדשות של האתר, נטע אלחמיסטר, שעלתה לאחרונה, זכתה לביקורת מכתבת מגזין "לאשה" ליאורה שוסטר.
בפוסט שפורסם בדך הרשמי של השבועון, יוצאת שוסטר נגד הפרסומת, בה הפרזנטורית נטע אלחמיסטר, צועדת על מסלול תצוגת האופנה ומבחינה בקהל בבלוגרית האופנה עינב כהן שלבושה בחליפה של המותג TERMINAL X. נטע, שחייבת להשיג את החליפה הזו גם לעצמה, נקלעת לקונפליקט פנימי – איך מתמודדים עם הרצון העז להזמין באופן מידי חבילה מ-TERMINAL X בעודה צועדת המסלול לעיני הקהל המריע? לבסוף היצר מנצח – נטע נשברת, מרימה את הטלפון ומזמינה את החליפה תוך כדי התצוגה. למחרת נטע מקבלת את החבילה מהשליח, מתלבשת בחליפה שרכשה ונראית מאושרת מבגדיה החדשים שהגיעו במהירות עם שליח עד ביתה.
שוסטר כותבת, "מאיפה להתחיל? אולי מאיך שאנחנו, הקונות הפוטנציאליות, מצטיירות פה – נשים קלות דעת שלא מסוגלות לדחות סיפוקים ועושות שופינג באמצע העבודה (להזכירכן, גם צעידה על המסלול היא עבודה)? או אולי בתהליך הקנייה שמומלץ בפנינו כאן: מעין אובדן חושים רגעי, שגורם לנו לנפנף כל שיקול דעת ולהקליק בבהילות על הפריט, לפני שהגרוע מכל יקרה והוא יאזל?"
"מה לגבי קנייה חכמה, שבמהלכה נשקול אם הפריט הזה מתאים לנו בכלל?" שואלת כתבת לאשה, "זה לא קיים כאן. שופינג חסר רסן שמבוסס על מילוי צרכים רגשיים – דווקא כן. לא נותר לי אלא להמליץ: אל תהיו נטע אלחימיסטר בפרסומת. אל תקליקו מיד על החליפה, או הנעליים, או התיק. חשבו רגע. בדקו עם עצמכן אם אתן באמת רוצות וזקוקות להם. החלטתן שכן? תתחדשו! החלטתן שלא? חסכתן מעצמכן ומהעולם קנייה מיותרת שתושלך הצידה כעבור זמן קצר, לטובת השופינג הבא."
עוד ב-
ניר הורביץ, מנכ"ל ומייסד אתר TERMINAL X, מסר בהודעה עם השקת הקמפיין: "אתר TERMINAL X גאה לספק ללקוחותיו את הטרנדים החמים והמותגים הנחשקים ביותר בשוק האופנה. הקמפיין מבטא את הצורך הפנימי של כל מי שחי ונושם אופנה – להשיג במהירות את הבגדים מלאי הסטייל ולספק במידי את היצר האופנתי. הסלוגן החדש שאנו נושאים הוא ביטוי מדויק למענה המהיר שנותן אתר TERMINAL X שנבחר לאחרונה כאתר האופנה המוביל בישראל".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.צודקת .... הבעיה שהנוער לומד מהאנורקסיות ומהתנהגותןדנה 02/2023/13הגב לתגובה זו0 0בואו ...אף אחת לא באמת רואה משהו ורצה לקנות מה גם שמה שיפה על דוגמנית לא מתאים ל 85% מהצרכניות אזחבל על התשלום הגבוה לפרזנטורית תוזילו מחירים עדיףסגור
-
4.אתר מיותר, פרזנטורית עקומהמציאות 12/2022/08הגב לתגובה זו0 0טרמינל x זה דרעקק. וגם נטע הזאת.סגור
-
3.הפרסומת הכי מטופשת everאני 11/2022/26הגב לתגובה זו0 0שיא חדש של רדידות וטמטום.סגור
-
2.בלה בלה בלה...י. 11/2022/23הגב לתגובה זו1 0בלה.. בלה..סגור
-
1.רק אל תשכחו שהעתונים המבקרים ,הפכו בעצמם את הנשים לחצידויד 11/2022/17הגב לתגובה זו1 0לחצי זומבי ,בביטו על מקו , לאשה ו גם iceסגור
-
אל תיפלו לקלישאות,גם גברים קונים בלי שום רסןקונה שקולה 11/2022/17הגב לתגובה זו1 0הפרסומת עם נטע אלחימיסטר מחפיצה נשים,מגמדת אותן,כאילו היו ילדות שמחפשות סיפוק רגשי מיידי ללא שום שיקול דעת,זה מקומם וסטראוטיפי ...למה להציג ככה נשים ? הפרסומאים לא מעזים להציג גבר במצב כזה,ויש המון גברים שקונים ללא שיקול דעת או שליטה עצמית אבל חלילה לפגוע ברגישויות שלהם,הא? מפרסמים יקרים,הכי קל להיטפל לנשיםסגור