שיווק ופרסום

אגם בוחבוט במהלך יוקרתי: עם מי תחזור לשתף פעולה?

הזמרת אגם בוחבוט תשתף פעם נוספת פעולה עם שותפה לשיר 'דובשנייה', שחר סאול, כאשר אליהם יצטרף גם גידי גוב בקמפיין החדש לאינטרנט של בזק
מערכת ice | 
אגם בוחבוט (צילום פייסבוק)
אחרי סערת השיר ה'מיני' שגרר ביקורת קשה, הראיון החשוף בו התייחסה לאש שהופנתה לעברה וכמו כן, אחרי שקטעה הופעה לחיילי צה"ל בעקבות כומתה שנזרקה לבמה ופגעה בפניה, אגם בוחבוט כובשת יעד נוסף בקריירה וקוטפת קמפיין יוקרתי, ביחד עם שותפה ללהיט 'דובשנייה', שחר סאול.
בוחבוט, שמאז התפרסמה בעונה השנייה של התוכנית 'בית ספר למוזיקה' כתלמידה של משה פרץ ואף זכתה בעונה בה השתתפה, הפכה לסנסציה ולכוכבת על שחתומה על כמה מהלהיטים הגדולים והמקפיצים של השנים האחרונות, כל זאת כאשר רק בחודש הבא היא תחגוג את יום הולדתה ה-19, כאשר כעת היא מתקדמת אל עבר פסגה חדשה בקריירה - קמפיין יוקרתי לאינטרנט של בזק, זאת לצד שחר סאול וכמו כן, גם לצד הפרזנטור הוותיק, גידי גוב.

בהודעה הרשמית של בזק בנושא נכתב כך: "זהו הקמפיין השני של בוחבוט לחברת בזק. כזכור הקמפיין הראשון לפני מספר שנים היה יחד עם נועה קירל וגידי גוב שביצעו קאבר לשיר "אצל הדודה והדוד" של דני סנדרסון, והפך ללהיט היסטרי. הקמפיין החדש של בזק עדיין סודי ביותר אבל נוכל רק לרמוז כי גם הפעם מדובר בקאבר לשיר אהוב ועל פי ניסיון העבר מכל הקמפיינים והקאברים הקודמים צפוי להפוך גם הוא ללהיט היסטרי".

אגם בוחבוט ושחר סאול (דוברות בזק)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה