תקשורת ומדיה

אלימות בהופעת אגם בוחבוט: מאבטחים הכו ילדים - הזמרת התערבה

הבלאגן הגדול בהופעות בישראל נמשך: במהלך ההופעה של אגם בוחבוט שני ילדים ניסו לעלות לבמה ונעצרו על ידי המאבטחים שהתנהגו אליהם באלימות. הזמרת התערבה: "תיזהרו בבקשה, זה ילד", וירדה מהבמה
מערכת ice |  1
אגם בוחבוט (צילום פייסבוק)
הבלאגן הגדול בהופעות בישראל נמשך: אחרי הכאוס המוחלט במופע של איתי לוי, בו פרצה קטטה וחלק מהמעריצים אף עלו על הבמה במהלך אחד השירים ורוססו בגז פלפל על ידי המאבטים ופריצת המעריץ בהופעה של עדן חסון, גם אגם בוחבוט מצטרפת לתופעה.
במהלך ההופעה של הזמרת הצעירה אמש (שלישי) בבית שמש, שני ילדים ניסו לעלות לבמה ונעצרו אצל המאבטחים. בתיעוד שעלה לרשתות החברתיות נראים המאבטחים תופסים בחוזקה את הילדים ואף מרימים אותם אל מעל ראשם בהתנהגות פראית למדי מצידם כשאחד מהם אף תועד כשהוא חונק את אחד מהילדים הקטנים. 
בוחבוט התערבה ואמרה למאבטחים: "תיזהרו בבקשה, זה ילד". לאחר מכן, הזמרת ירדה מהבמה, ולאחר מספר דקות היא חזרה להמשך המופע שנשך 45 דקות. כזכור, בנוסף לכל האירועים שהוזכרו, בהופעה שנערכה אתמול ברחובות לרגל סיום הקיץ נכנסו 11,000 אנשים לפארק שמכיל 4,000 בלבד. בעקבות הצפיפות והסיכון, במשטרה החליטו לפנות את הקהל אחרי ההופעה של הכוכבת, כאשר בן זיני, שאמור היה להופיע אחריה, לא הופיע בסופו של דבר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יאיי
    גחחג 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי שם שורה ראשונה והמאבטחים המסריחים האלה חנקוו אותווו ואגםם הייתה מושלמתת ואמרה להם להפסיק
    סגור