שיווק ופרסום

בהשקעה של 3 מיליון שקל: עדי אשכנזי יצאה לדרך

רשת קניוני עופר, מקבוצת מליסרון משיקה השבוע מיתוג ושפה תקשורתית  חדשה, בהשקעה הנאמדת בכ-3 מיליון שקל, במסגרת זו יעלה השבוע קמפיין ראשון עם הפרזנטורית החדשה עדי אשכנזי תחת הסלוגן: "קניוני עופר – הבילוי המועדף עליי"
מערכת ice |  1
עדי אשכנזי (צילום שי פרנקו)
רשת קניוני עופר, אשר בבעלות מליסרון, הכוללת 17 קניונים ברחבי הארץ, הודיעה היום  על השקת מיתוג ושפה תקשורתית חדשים לצד העלאת קמפיין חדש אשר ילוו את קניוני החברה. כזכור, לאחרונה הודיעו בחברה על החלפת הפרזנטורית המלווה את קניוני עופר ועל הצטרפותה של עדי אשכנזי כפרזנטורית המותג.  עלות המהלך נאמדת בכ-3 מיליון שקל.
חידוש המיתוג והשפה הינם חלק ממהלך אסטרטגי וחדשני כולל שנועד לחזק את המותג המוביל "קניוני עופר" ולשמור על ייחודיותו ומובילותו. במחקר שוק וסקר מקיף שערכו בחברה לאחרונה, עלה כי קניוני עופר היא רשת הקניונים המובילה והמועדפת בישראל על ידי ציבור הצרכנים.
 
עוד במסגרת התוכנית האסטרטגית לשימור המובילות של קניוני עופר, מתבצעות מגוון פעולות משמעותיות בכלל הקניונים שבבעלותה, ביניהן: הרחבת ושדרוג שטחי מסחר ופיתוח, פיתוח יכולות דיגיטליות  מגוונות ועוד.
השקת המיתוג והשפה התקשורתית החדשה יעלה בימים הקרובים באמצעות קמפיין עם הפרזנטורית החדשה עדי אשכנזי. בסקרים שנערכו זיהו כי אשכנזי מייצגת את ערכי המותג ונחשבת לדמות אהובה ואהודה, חוצת גיל ומגדר, אינטליגנטית ומצחיקה וכאוטוריטת אופנה ולייף סטייל – כל אלו תואמים את ערכי המותג "קניוני עופר".
הקמפיין יעלה תחת  הסלוגן החדש: "קניוני עופר, הבילוי המועדף עלי" במגוון רחב של מדיות בהן:  טלוויזיה, דיגיטל וערוצי הסושיאל השונים. כמו כן רחבי הקניונים ייצבעו בצבעי הקמפיין החדש ובתמונות של הפרזנטורית החדשה. את קמפיין הפרסום, המיתוג והשפה החדשה הוביל משרד הפרסום מקאן.
גיא אבן סמנכ"ל שיווק דיגיטל וחדשנות של מליסרון: "אם יש דבר שראינו ולמדנו בתקופת הקורונה ולאחריה, כי על אף התחזקותם של הכלים הדיגיטליים, עדיין אין תחליף לחוויית הבילוי הפיזי בקניונים. הישראלים אוהבים קניונים יותר מתמיד והם מבלים בהם בממוצע 3-4 פעמים בחודש. אנו נמצאים בשנה מצוינת בקניונים עם גידול משמעותי בתנועת הלקוחות וכן בפדיונות, זאת לעומת התקופה המקבילה – טרום הקורונה".
לדבריו: "בתוצאות הסקר שערכנו ראינו כי רשת קניוני עופר היא הרשת המובילה בשביעות רצון של הלקוחות, בהעדפה ובהמלצה. מטרת מהלך המיתוג החדש, היא לשמר את המובילות של קניוני עופר כרשת הקניונים המובילה בישראל ולהעניק לצרכן את הדור החדש של חווית הקנייה והבילוי". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אכן מתאימה לערכי המותג... (ל"ת)
    מזיעה ורדודה 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור