שיווק ופרסום

טיקטוק או שלט חוצות: הקמפיין שיהפוך אתכם

קמפיין שלטי חוצות חדש בנתיבי איילון קורא למותגים וחברות לעבור לפרסום בטיקטוק. מאחורי הקמפיין, שמעביר מסר של הפוך על הפוך, עומדת חברת שיווק דיגיטלי
מערכת ice | 
קמפיין ספרא דיגיטל נתיבי איילון (צילום יחצ)
חברת השיווק הדיגיטלי "ספרא דיגיטל", שהקימה מחלקת טיקטוק, השיקה היום (חמישי) קמפיין שלטי חוצות שקורא לעסקים לפרסם את עצמם בטיקטוק במקום בשלטי חוצות כדי להפוך לויראליים ומשפיעים. המסר של הקמפיין ה"הפוך על הפוך": "אתם לא חייבים שלט באיילון כדי שהמותג שלכם יהיה ויראלי, פשוט תפרסמו בטיקטוק!".
הקמפיין, שמופיע בנתיבי איילון ובנקודות מרכזיות ברחבי הארץ, מוערך במאות אלפי שקלים ויישאר באוויר במשך כשבועיים. מי שמובילה את הקמפיין ואת חטיבת הטיקטוק של ספרא היא שחר ברלב, שבמהלך שירותה הצבאי בדובר צה"ל הקימה וניהלה את מחלקת הטיקטוק של צה"ל ולפני שנה הצטרפה לספרא כדי להקים את מחלקת הטיקטוק בחברה. מאז, עשרות מלקוחות החברה עברו לקידום הפעילות ברשת החברתית החדשה.

​ רק כדי לסבר את האוזן, בשנתיים האחרונות הרשת החברתית והפלטפורמה ליצירת תכני וידאו "טיקטוק" פרצה לחיינו בסערה, וכבשה את הצעירים מסביב לעולם ובישראל בפרט. מתחילת השנה טיקטוק מובילה כמעט בכל מדד אפשרי בתחום האפליקציות ומושכת אליה משתמשים בגילאי 35+, פוליטיקאים, שחקני קולנוע, ספורטאים ועוד. על פי נתוני טיקטוק ישראל, בכל חודש יש מעל 3.6 מיליון משתמשים פעילים בפלטפורמה, מעל 22 מיליארד צפיות חודשיות עם ממוצע שהייה חודשי של 26 שעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה