שיווק ופרסום

קמפיין הטיקטוק שהביא לגידול במכירות בזמן קצר

קמפיין טיקטוק של המותג מייבלין מבית לוריאל הביא ל20% גידול במכירות המותג תוך שלושה שבועות בלבד, השותפים לקמפיין הם משרד הפרסום מקאן תל אביב וזרוע הדיגיטל מקאן ואלי

בן רז | 
טיילור מלכוב (צילום יחצ)
המותג מייבלין מבית לוריאל, יחד עם משרד הפרסום מקאן תל אביב וזרוע הדיגיטל מקאן ואלי, זיהו את קטגורית הביוטי הצומחת בטיקטוק ויזמו מהלך משולב שכלל קמפיין ופעילות אורגנית בשיתוף פעולה עם קריאייטוריות ביוטי טיילור מלכוב, דניאלה דואק ודניאלה קריסטיה - שהביא לגידול של 54% בהעדפת המותג בקרב קהל היעד וגידול משמעותי של 20% במכירות – תוך שלושה שבועות בלבד.
מטרת המהלך הייתה להאיץ את צמיחתו של המותג בישראל באמצעות פריצה לקהלים חדשים והתחברות לדור ה- Zבאופן משמעותי יותר. קטגוריית הביוטי בטיקטוק הראתה בחצי שנה האחרונה צמיחה של 123% מה שממצב אותה כקטגוריה מובילה לצמיחה בשנת 2021. תוצאות הקמפיין מלמדות שמותגים שיזהו מגמות אלו וירתמו את הייחודיות של טיקטוק לצרכים שלהם יצליחו לפרוץ תקרות ולהגיע לקהלים חדשים.
הקמפיין התמקד בשלושה מוצרים מובילים מקטגוריות יופי שונות. מסקרה Lash Sensational - עיניים, שפתון מט INK - שפתיים, וקונסילר IAR - פנים. על מנת להגביר את ההשפעה וליצור מעורבות לאורך זמן, מייבלין בחרה באסטרטגיית מדיה ייחודית בת שלושה שבועות, כשכל שבוע הוקדש לקידום מוצר אחר באמצעות ביוטרית אחרת. המהלך של מייבלין כלל שימוש במודעות הפרימיום של טיקטוק (TopView) המופיעות עם פתיחת האפליקציה, בשילוב עם מודעות נייטיב בעמוד הפור-יו.
אחד הפיצ'רים המעניינים של הקמפיין היה אופציית המוזיקה הקליקבילית - כל המודעות הציגו מוסיקה הניתנת ללחיצה, מה שגרם למעורבות ואפשר לקהל לקחת חלק פעיל בקמפיין.
הקמפיין הביא לתוצאות מדהימות: 20 מיליון צפיות, 553,000 מעורבויות ומתוך החשיפות 7% צפו בסרטון המלא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה