שיווק ופרסום

שני כהן קורעת בקמפיין חדש לאפליקציית פנגו

הפרזנטורית הייתה שותפה בכתיבת הקמפיין שעולה לאוויר בימים אלה בשיתוף הכותבים של ארץ נהדרת, לדמותה המוכרת, זמרת הפופ לי-פן גולד
מערכת ice | 
שני כהן (צילום שי יחזקאל)
רגע לפני תחילת הקיץ, פנגו יוצאת בקמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית שני כהן באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, ומשיקה את הסופר אפליקציה החדשה שלה. בפרסומת שעולה בימים אלה לאוויר, חוזרת כהן, שאף השתתפה בכתיבת הקמפיין בשיתוף הכותבים של ארץ נהדרת, לדמותה האהובה והמוכרת, זמרת הפופ לי-פן גולד.
בפרסומת החדשה, מחליטה כוכבת ארץ נהדרת, לבחון את הסופר אפליקציה החדשה של פנגו ולהציב לה מספר אתגרים קומיים במיוחד בעולמות התחבורה - בחניונים, בתחבורה ציבורית ובתחנת דלק. הקמפיין החדש יעלה בפריסה ארצית בטלוויזיה ובדיגיטל.
הסופר אפליקציה החדשה של פנגו מרחיבה את מנעד השירותים של פנגו לכל עולמות התחבורה - חניה בכחול לבן ובחניונים, תשלום בכלל אמצעי התחבורה הציבורית (אוטובוסים ורכבות), קורקינטים שיתופיים, תשלום על תדלוק בתחנות וחנויות נוחות, כבישי אגרה ועוד. כלל שירותי התחבורה יופיעו על מפה אינטראקטיבית, שתציע אפשרות חיפוש ספציפי לכל שירות בהתאם לצורך ולמיקום של הלקוח.
ליטל פרנקל, סמנכ"לית השיווק של פנגו: ״הקמפיין החדש שלנו מגיע עם השקה מרגשת במיוחד ובה אנחנו חושפים את הנראות החדשה לפנגו. בהמשך לאסטרטגיה שלנו ובה הערך המוביל הוא הקלה, אנחנו גאים להמשיך ולהקל על הדרך של מעל 3 מיליון משתמשים, נהגים ונוסעים במגוון פתרונות תחבורה חכמה.עולם התחבורה משתנה ומתפתח ואנחנו שמחים להמשיך להוביל כסופר אפליקציה המאפשרת לשלב בין מגוון אמצעי תחבורה ולהציע פיתוחים טכנולוגיים והטבות במגוון שירותים שחוסכים לכולנו זמן וכסף.שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה יחד עם שני כהן המדהימה, שגם הפעם לוקחת חלק בלתי נפרד מיצירת הקמפיין ואיתה הדרך קלה ומצחיקה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה